Gäst Eminem4Life Skrivet 13 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2009 (redigerat) <-------Rikard palm Pride of svt Vädret på Svt HöjdPunkter-------> Lägger till fler Roliga bloppers denna gång från tv4 XD <-------tv4 tabbar <-------tv4 felsägning <------tilde de paula förstör trisslott <--------tv4 felsägning bertil falukorv <--------blopper över till bertil falukorv Nu Kommer lite mer Bloppers från Ekot och p3 p4 :D Nyhets uppläsare bli arg på Sminkör <---- den hör inte till radion men lägger till den ändå Nattradion inceident--------> Uppsats om en ko Rix Fm ---------> här fortsätter tv4 bloppersen så ni vet <--------- tv4 klipp som inte startar 1990 <---------- tv4 brandlarm i studion <--------svensk reporter fjärtar <------ Carl Bildt slinter med tungan <------ bengt magnusson är sömnig i direktsändning http://www.youtube.com/watch?v=vQGEo2P8rnA...feature=related <-----skratt anfall i svts nyheter <------ mobilen ringer under nyhets sändning Bengt Magnusson<---------- Redigerat 14 Juli 2009 av Eminem4Life Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 13 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2009 Jag gillade ingen av dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eminem4Life Skrivet 13 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2009 (redigerat) Jag gillade ingen av dom kass humor xD :lol: :D :D :lol: spanska skåderspelerskan peneloppe crus XD Redigerat 13 Juli 2009 av Eminem4Life Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 13 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2009 (redigerat) haha jo det är visst kul :D ''ekonomisk kalopps'' Redigerat 13 Juli 2009 av hejhejhej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eminem4Life Skrivet 14 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2009 hahaha Krisen i Argentina Fördjupas allt mer Ekonomisk Kalopps ha förlåt Ekonomisk Kolapps :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 19 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2009 Nårra va kul :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eminem4Life Skrivet 19 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2009 Torr humor soliga har Ekonomisk Kalopps :D :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 19 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2009 Richard Palm <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 19 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2009 haha xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eru Skrivet 19 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2009 Orkar inte kolla då man säkert har sett alla, har du med kryptonit i fittan? Den är u bra, eller Bertil Falukor..Kalefors. Rikard Palm är ju ändå bäst iofs med sin earthcake.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eminem4Life Skrivet 20 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2009 (redigerat) haha xD Haha We Haerd on the Radio that is have been a Earthscake LOL XD :D :lol: Orkar inte kolla då man säkert har sett alla, har du med kryptonit i fittan?Den är u bra, eller Bertil Falukor..Kalefors. Rikard Palm är ju ändå bäst iofs med sin earthcake.. klart jag har med Kryptonit i Fittan och Bertil Falukorv LOL :D Krisen i argentina Fördjupas Allt mer Ekonomisk Kalops ha Förlåt Ekonomisk Kolaps :lol: :D Redigerat 20 Juli 2009 av Eminem4Life Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
slapparen Skrivet 3 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2009 När jag såg den om kon garvade jag ihjäl mig 55555,55555555555555555555555 gånger :lol: :lol: :lol: !!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.