Undead Skrivet 5 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2009 hahaha Telefonen ringer på sänding va? haha :D :D :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eminem4Life Skrivet 6 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2009 hahaha jag den med kon är en gammal goding XD hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
slapparen Skrivet 10 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2009 Några utdrag ur gången jag tittade på kon: RixFm:"hornen som är gjorda av horn är bara till prydnad för dom kan inte röra sig..." Jag:"hahahahahahahahahaha!" RixFm:"kons valpar heter kalvar och kalvarnas pappa heter tjur och det heter kons man också,tjuren ger inte mjölk och är därför inte ett däggdjur..." Jag:"GUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAVRAHAHAHAHAHAHAHA*tårar sprutar från ögonen och blandas med snoret som kommer från näsan och kladdar ner min T-shirt*!!!!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 10 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2009 Reporter: Det snöar i stockholm ebba. Ebba: Ja, ni kanske tror att det är mitt fel, men det är det inte. Reporter: Du ska berätta om vädret idag ebba? Ebba: Ja, jag kan ju inte berätta så mycket om nåt annat så jag tar nog vädret. Fan vad jag älskar Ebbas sarkasm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.