jk78ki Skrivet 13 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2009 Hej ska kanske köpa battlefield 1942 eller watchmen men vet ej vilket så vilket är bäst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 13 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2009 Har bara testat demot av de två spelen och jag skulle köpa Battlefield 1943. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 13 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2009 Battlefield 1943 skulle jag ta, med tanke på att det har längre livslängd. Pröva Watchmen demot, det håller ganska länge. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jk78ki Skrivet 14 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2009 Har provat båda demona men är osäker på hur länge dom kommer hålla och hur mycket plats ett av dom kommer ta för har ej så mycket plats kvar (cirka 7GB) så hur mycket plats kommer jag få över? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 14 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2009 Har provat båda demona men är osäker på hur länge dom kommer hålla och hur mycket plats ett av dom kommer ta för har ej så mycket plats kvar (cirka 7GB) så hur mycket plats kommer jag få över?Battlefield tar ca 600 MB och Watchmen tar ca 1,30 GB. Battlefield = 6,3 GB kvar. Watchmen = 5,7 GB kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jk78ki Skrivet 14 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2009 ok jag tror nog jag tar battlefield för på watchmen ska man bara slåss eller ska man göra nåt mer?men vilket håller längst? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 14 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2009 ok jag tror nog jag tar battlefield för på watchmen ska man bara slåss eller ska man göra nåt mer?men vilket håller längst? :huh:I stort sätt ska man bara slåss Watchmen.Jag tror Battlefield 1943 håller längst eftersom det går att köra över Live. Watchmen går inte att köra över Live, spela själv eller med en kompis. Sen så har Battlefield en mycket bättre Achievement lista jämfört med Watchmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jk78ki Skrivet 14 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2009 (redigerat) ok jag kommer nog ta battlefield :). Redigerat 14 Juli 2009 av Niko332 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jk78ki Skrivet 14 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2009 men om man köper nått för points så står det buy microsoft points och hur många och sånt men går det att betala för bara spelet liksom istället för att köpa 2000 pointsoch sen betala med dom? (hoppas ni förstår...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 15 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 men om man köper nått för points så står det buy microsoft points och hur många och sånt men går det att betala för bara spelet liksom istället för att köpa 2000 pointsoch sen betala med dom? (hoppas ni förstår...) Nej, tyvärr. Men om du köper 200 Microsoft Points så har du 800 kvar om du köper Battlefield 1943. Dom flesta Arcade spelen kostar 800 Microsoft Points, tex Bionic Commando, Castle Crashers, N+ osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jk78ki Skrivet 16 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2009 (redigerat) OK :thanks: :thanks: EDIT:Är det värt det?? :huh: Redigerat 16 Juli 2009 av Niko332 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.