Hoppa till innehåll

Val Mellan Arcade Spel.


jk78ki
 Dela

Rekommendera inlägg

Har provat båda demona men är osäker på hur länge dom kommer hålla och hur mycket plats ett av dom kommer ta för har ej så mycket plats kvar (cirka 7GB) så hur mycket plats kommer jag få över?

Battlefield tar ca 600 MB och Watchmen tar ca 1,30 GB.

 

Battlefield = 6,3 GB kvar.

Watchmen = 5,7 GB kvar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ok jag tror nog jag tar battlefield för på watchmen ska man bara slåss eller ska man göra nåt mer?men vilket håller längst? :huh:

I stort sätt ska man bara slåss Watchmen.

Jag tror Battlefield 1943 håller längst eftersom det går att köra över Live. Watchmen går inte att köra över Live, spela själv eller med en kompis. Sen så har Battlefield en mycket bättre Achievement lista jämfört med Watchmen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men om man köper nått för points så står det buy microsoft points och hur många och sånt men går det att betala för bara spelet liksom istället för att köpa 2000 pointsoch sen betala med dom?

 

(hoppas ni förstår...)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men om man köper nått för points så står det buy microsoft points och hur många och sånt men går det att betala för bara spelet liksom istället för att köpa 2000 pointsoch sen betala med dom?

 

(hoppas ni förstår...)

Nej, tyvärr.

 

Men om du köper 200 Microsoft Points så har du 800 kvar om du köper Battlefield 1943.

Dom flesta Arcade spelen kostar 800 Microsoft Points, tex Bionic Commando, Castle Crashers, N+ osv.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...