csjohan Skrivet 14 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2009 Hej mitt xbox 360 låter jätte mycket värre en dammsugaren om jag ska vara exakt jag vet inte vad det är men tror det är något med fläkten för den blåser ut jätte mycket varm luft . Så snälla hjälp mig hör inte vad dom säger på gta 4 xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BaDduty Skrivet 14 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2009 det kan bero på att antingen att du spelar för mycket eller att du har en trasig fläkt köp en fläkt så kanske det försvinner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
csjohan Skrivet 15 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 Jag har haft det i två dar han jag köpte det av sa att xbox 360 låter så men min kompis xbox 360 låter nästan ingenting. Ska jag köpa en ny fläkt . kan ni inte skicka en länk på bra fläktar . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PandaN Skrivet 15 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 Köp en ny fläkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 15 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 Hmm, fan när jag tänker på det låter min rätt mycket också. fast jag har den ganska långt ifrån mig när jag spelar. hur byter man då en fläkt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 15 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 Har du någon garanti kvar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 15 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 brukar väl vara 2 år? 3? ja iallafall är den slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 15 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 Mitt xbox lät också som en dammsugare, speciellt när det var varmt väder. Det är bara att höja volymen på tv:n om xbox'et lyckas överrösta den. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mojje312 Skrivet 23 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2009 Mitt xbox lät också som en dammsugare, speciellt när det var varmt väder. Det är bara att höja volymen på tv:n om xbox'et lyckas överrösta den. :P den var klockren! men ladda ner den till xboxet så låter fläkten mindre :P dom har gjort nått nytt nu på xboxet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 26 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2009 sen så har man reklamation i 3 år också. Man kan alltså lyckas få en ny eller hur det nu än är.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 27 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2009 Mysko, mitt 360 låter inte mycket alls. Det beror iofs en hel del på vilket chipset man har... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XboX360PwNage Skrivet 22 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2009 min låter inte ett skit elr jo men det är bara ett lågt surrande ljud som jag inte ens behöver högt ljud för att dölja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.