Hoppa till innehåll

Ta Inte Vaccinet Mot Svininfluensan


Dave37
 Dela

Rekommendera inlägg

...Det är vissa forskare som kommit fram till att vaccinet är farligare, inget "rykte".

Ungefär som "vissa forskare" som vill påstå att månlandningen -69 aldrig ägde rum?

 

Och "vissa forskare" som har "bevis" på att 9/11 var ett inside job... Redigerat av Prototype
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

...Det är vissa forskare som kommit fram till att vaccinet är farligare, inget "rykte".

Ungefär som "vissa forskare" som vill påstå att månlandningen -69 aldrig ägde rum?

 

Enligt mig är det "konspirationsteorister" som kommit fram till det, jag snackar om doktorer och liknande.

 

Vet inte vad som gör det farligt men det är farligt, kan ha nåt med detta att göra http://www.infowars.com/swine-flu-vaccines...ive-h1n1-virus/

 

 

Men det finns inte så mycket att prata om nu eftersom de inte bestämt vilket vaccin som ska användas i sverige än.

Redigerat av WASD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
Gäst TekkenWarrior

Jag kommer aldrig i mitt liv ta detta vaccin. Det är det sista jag gör. Men min mor har tagit det, hon kunde till exempel igår natt inte sova ordentligt, och det är av vaccinet! Jag sa till min far att heller inte ta det, men han säger bara "Jag vill inte bli smittad".

 

Har polare som ligger i koma efter vaccinet, och som är handikappade.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mindtwistah

...Det är vissa forskare som kommit fram till att vaccinet är farligare, inget "rykte".

 

Ungefär som "vissa forskare" som vill påstå att månlandningen -69 aldrig ägde rum?

 

Och "vissa forskare" som har "bevis" på att 9/11 var ett inside job...

 

Det finns mer bevis för att det var ett inside jobb än att det inte var det :)

 

Kolla på Zeitgeist, part 2.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har inte läst egenom den här tråden så jag vet inte ifall någon redan har sagt detta, men det var en man som tog vaccinet som dog, men han hade redan någon allvarlig sjukdom.

Har för mig att flera som dött av svininfluesan också redan haft någon sjukdom. Men det har funnits fullt friska personer som blivit rullstolsbundna av vaccinet.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En 5-10% chans att få triviala biverkningar i 1-2 dygn är då bättre än att riskera att smitta andra runt sig under inkubationstiden.

 

Det finns mer bevis för att det var ett inside jobb än att det inte var det

 

Inte så konstigt då det är befängt att söka efter bevis för att det INTE var det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...