D48 Skrivet 17 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2009 IE 8 Är MYCKET segare än 7:an. Provade Firefox idag och blev förälskad direkt :iluvff:kansigt :S för på min dator så e det inte så. antar att det breor på datorn också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 18 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2009 Av vad jag har hört så ska Google Chrome vara den snabbaste... Dock den som är minst säker? Safari är den snabbaste IE8 är ganska OK faktiskt. Men tror inte jag kommer ladda ned någonting mer(Webbläsare). Använt FF sen något år tillbaka nu.IE8 är inte ok då är 6an mkt, mkt,mkt osv bättre FF har ALLT man behöver Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 18 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2009 Av vad jag har hört så ska Google Chrome vara den snabbaste... Dock den som är minst säker?Safari är den snabbaste Fel, Google Chrome 3 Beta är snabbare än Safari 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 19 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2009 Opera är en snabb och bra webbläsare. Har mycket bra man kan behövda te.x Torrent program inbyggt (fuck u ipred :( ) Irc Email Manicker (Google översätt, worldclock te.x) Snabbval vid ny flik (går att inaktivera) Trollspö (om du väljer att man ska använda det på en hemsida så trycker du CTRL+Enter för att logga in) Bokmärken (som alla andra webbläsare har (iaf dom kända xD)) Antekningar (inte så nödvändigt kanske) Mäst gillar jag såklart att använda Irc och ofc Trollspöt xD Så jag säger OPERA PWNS!!! Sen kommer såklart firefox :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PunkArne Skrivet 20 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2009 Det enda jag gillar med chrome är att det går jättefort att starta webläsaren. :) FF och IE tar ca 5-10 ggr så lång tid att starta programmet och kunna skriva in URL. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 20 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2009 Fan att att det inte finns en HELT perfekt webbläsare med allt! som är snabb och snygg och bra saker till den!! och att den ska va säker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntonR Skrivet 20 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2009 Gillar firefox och har använt det i flera år gillar att man kan ha mkt add ons och teman osv. Sen känns den ganska snabb fast har dock haft mycket mer problem med FF sen v. 3.0 kom innan hade jag inga problem alls.Hur får man teman och sånt? På Firefox Add-ons. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 20 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2009 Fan att att det inte finns en HELT perfekt webbläsare med allt! som är snabb och snygg och bra saker till den!! och att den ska va säker Läs vad jag sa om opera. + finns massa snygga skins osv. Snabb smidig och fin :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 27 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2009 gillar firefox (skins och allt bra) och safari - snabb som fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 27 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2009 gillar mest firefox, har testat ett antal andra men firefox har varit bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikaman Skrivet 29 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2009 (redigerat) det har inte med webbläsaren att göra skaffa bättre ISP edit: Omg har ingen tänkt på att internet hastigheten inte har något med webbläsaren att göra. fuska.se är visst fullt av noobs Redigerat 29 Augusti 2009 av Pikaman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 29 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2009 det har inte med webbläsaren att göra skaffa bättre ISP edit: Omg har ingen tänkt på att internet hastigheten inte har något med webbläsaren att göra. fuska.se är visst fullt av noobs Och det är helt omöjligt att webbläsaren är en bidragande faktor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.