GTiedtke Skrivet 15 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 Hej! Jag undrar bara var kan man hitta sin nätverkstillträdes kod? på vilket papper? :( Snälla svara :thanks: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 15 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 Hej! Jag undrar bara var kan man hitta sin nätverkstillträdes kod? på vilket papper? :( Snälla svara :thanks: Får du väl fråga han som har nätverket om... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GTiedtke Skrivet 15 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 Hej! Jag undrar bara var kan man hitta sin nätverkstillträdes kod? på vilket papper? :( Snälla svara :thanks: Får du väl fråga han som har nätverket om... Man skulle få en kod med, när man köpte pspt, men kan inte hitta den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 15 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 Hej! Jag undrar bara var kan man hitta sin nätverkstillträdes kod? på vilket papper? :( Snälla svara :thanks: Får du väl fråga han som har nätverket om... Man skulle få en kod med, när man köpte pspt, men kan inte hitta den Har inget PSP, så fråga inte mig, låter konstigt dock... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 17 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2009 Hej! Jag undrar bara var kan man hitta sin nätverkstillträdes kod? på vilket papper? :( Snälla svara :thanks: Du får inte med nån tillträdeskod. Den enda koden du behöver är om din router har en nyckel, då behöver du en kod. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg