zitroz Skrivet 8 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2010 Togetic Gastly Flaffy Quilava Quagsire Sentret Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elemental Skrivet 8 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2010 Ändar rätt ofta. (A) Feraligatr Garchomp Slaking Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 10 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 Ruby: Nidoking, Sceptile, Breloom, Golduck och Houndoom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Klådde just E4 första gången i SS med detta team. Ampharos lvl 45: Headbutt Signal beam Discharge Thunder wave Togetic lvl 43: Wish Fly Extrasensory Metronome Typhlotion lvl 52(fick använda 8 Rare Candys innan championen :rolleyes:): Rollout Flamethrower Lava plume Swift Dragonair lvl 33: Extremspeed Thunder wave Surf Dragon rage Gengar lvl 42: Hypnosis Dream eater Shadow ball Mean look Quagsire lvl 45: Waterfall Strength Earthquake Rock tomb Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antonioz Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Klådde just E4 första gången i SS med detta team. Ampharos lvl 45: Headbutt Signal beam Discharge Thunder wave Togetic lvl 43: Wish Fly Extrasensory Metronome Typhlotion lvl 52(fick använda 8 Rare Candys innan championen :rolleyes:): Rollout Flamethrower Lava plume Swift Dragonair lvl 33: Extremspeed Thunder wave Surf Dragon rage Gengar lvl 42: Hypnosis Dream eater Shadow ball Mean look Quagsire lvl 45: Waterfall Strength Earthquake Rock tomb Looking good ^^_ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gozo Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Har precis klarat national Dex på SS,så här får ni mitt bästa team;) Spiritomb (lv.100) Magnezone (lv.100) shiny Blastoise (lv.100) Lucario (lv.100) Detta är dom jag nästan alltid har med mig,sedan brukar det variera av följande: Mewto (lv.100) Gliscor (lv.100) Torterra (lv.100) Shiny Infernape (lv.100) Milotic (lv.100) Raichu (lv.97) (jag tränar hnm) Arceus (lv.100) Obs! Jag använder inte AR,jag byter med Wi-Fi,ngra kanske är hackade,men då vet jag inte om det! Och så lägger jag ner väldigt mkt tid på mina pkmn spel;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Patrickmannen Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 På Crystal hade jag Feraligatr, Fearow, Alakazam, Gyrados, Ariados och Ursaring Kommer inte ihåg riktigt från Ruby och Emerald eftersom jag gjorde typ 5 olika saves total. Men jag hade ofta med mig Blaziken och Flygon. På mitt gamla Pearl hade jag Infernape, Mismagus, Bibarel, Staraptor och Gastrodon. På mitt Platinum Infernape, Gardevoir, Luxray, Togekiss, Gyrados och Absol. Och på Heartgold har jag dessa som tränar inför Elite Four: Feraligatr lvl 48, Fearow lvl 40, Foretress lvl 51, Nidoking lvl 44 och Hitmonlee lvl 43 :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 (redigerat) Diamond: FireRed: Mystery Dungeon Red: Redigerat 13 Augusti 2010 av DjLudde Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antonioz Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 Diamond: FireRed: Mystery Dungeon Red: Varför Dunsparce? Han är väl skit dålig o,o? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 (redigerat) Tror faktiskt den kan bli helt okej bra. Redigerat 13 Augusti 2010 av zitroz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 Dunsparcen är Sp.Atk och Atk ev tränad och kan attackerna Flamethrower, Earthquake, Shock Wave (ska byta te Thunderbolt) och Body Slam. Ability: Run Away (värdelös...). Nature: Kommer inte ihåg... Men den är hyffsad iaf ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kimman Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 (redigerat) Varför tog du inte upp din Dragonair till 55 innan ligan? Då hade du haft en Dragonite. ;) Efter redigering: Sorry, är ny här och håller på att bli tokig på forumen. Finns det en knapp där man kan ta bort sina inlägg här?? Redigerat 23 Augusti 2010 av Kimman Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg