sebastian123 Skrivet 15 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 jag har gjort uppdraget final interview, och det stod att jag måste ha suit and tie för att göra uppdraget och jag skaffade det och det funka, men...jag kollade in uppdraget på youtube och jag såg att dem alla skaffade öppen kavaj med slips(hela slipsen syndes). Och jag gick in på Peorsus och det fanns ingen sån suit med öppen kavaj och slips, jag har gta 4 till pc, inte xbox...finns den suiten bara på xbox? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 15 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 Låter som ett riktigt stort probelm! OnT: Dom kanske har moddat eller nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 16 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2009 Lägg in en bild på vilken kostym som saknas så kan jag titta efter. Förstår iofs inte hur det skulle kunna vara ett problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebastian123 Skrivet 16 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2009 Lägg in en bild på vilken kostym som saknas så kan jag titta efter. Förstår iofs inte hur det skulle kunna vara ett problem. http://gta4onlineguide.com/wp-content/uploads/2008/07/perseus-perseus-charcoal-suit.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 16 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2009 (redigerat) Den finns antagligen inte till PC för jag har den inte heller, men det finns ju flera liknande att köpa, så du behöver inte vara klädd i lumpor! Redigerat 16 Juli 2009 av Aircondition Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
leolej99 Skrivet 2 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2011 Du måste ha ett par skor från Peorsus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.