Jolt Skrivet 25 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2009 börjadfe skejta för en månad sedan faktiskt då jag fick en gratis bräda som var värd 1099:- ;) lärde mig ollie, pop shuvit, kickflip, 180 osv efter typ 2 veckor men har inte skejtat nu på över 1 och en halv´vecka När jag ska göra kickflip så flyger brädan framåt istället för att bara snurra runt. Hade du nåt liknande problem och kanske vet vad jag borde göra? Kanske bara är att jag måste träna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 25 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2009 Har ingen, för jag ser ej lockelsen med att få en rail i ballarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 26 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2009 Lyckades med en pop shove it idag (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 26 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2009 ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 26 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2009 börjadfe skejta för en månad sedan faktiskt då jag fick en gratis bräda som var värd 1099:- ;) lärde mig ollie, pop shuvit, kickflip, 180 osv efter typ 2 veckor men har inte skejtat nu på över 1 och en halv´vecka När jag ska göra kickflip så flyger brädan framåt istället för att bara snurra runt. Hade du nåt liknande problem och kanske vet vad jag borde göra? Kanske bara är att jag måste träna. Jag tror att du står fel, eller hoppar fel.. Ta kort på när du står på brädan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 27 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2009 Jag började mitt rampbygge idag :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 27 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2009 Jag har en... Sista gången jag var på den var när: Jag skulle göra en "ollie" sen så åkte den fel, och långkanten kom mellan benen på mig, sen dess har jag inte viljat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 27 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2009 Upptäckte en spricka i en av truckarna idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 27 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2009 Vad har du för märke? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 27 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2009 Vad har du för märke?Element Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 27 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2009 Aha, nice! Men fortsätt åka på den och lämna tillbaks den om den skulle skaka eller liknande otroligt mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 27 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2009 Kommer inte lämna tillbaka den, bara köpa nya truckar ^^) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.