Hoppa till innehåll

Hur Bor Ni?


swagzter
 Dela

Rekommendera inlägg

Hur bor ni? Bor ni på en gård med hästar, kor eller andra djur? Villa med liten gräsmatta? En 1'a?

 

Skriv helt enkelt hur ni bor. Gärna med mycket detaljer och kanske släng in ett par bilder/en bild.

 

OBS! Ni behöver inte skriva VAR ni bor...

 

Jag:

 

Jag bor med min familj i en villa med en lagom stor gräsmatta (så stor så att man precis hinner bli svettig när man klipper gräset :P), vi har ett garage och ett stall där morsan och syrran har 2 hästar. Och i garaget står en 125cc cross, en 750cc fyrhjuling och en 250cc fyrhjuling. Och sen har vi en båt som vi aldrig hinner göra i ordning. Vi bor i ett litet villaområde vars väg varit med i en tiding ^^.

 

Bilder (Från i våras):

 

 

 

 

 

 

 

EDIT: Man får även skriva om vad som hålls hus i erat garage/hus/stall till exempel motorcyklar, moppar, crossar och andra roliga saker.

Redigerat av 95alexander95
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 33
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Jag bor i ett medelstort hus med stor gräsmatta. Huset är vitt, en av mina grannar har en lite mindre version av en bondgård.

I garagen kan man hitta Volvo S40, Chevrolet Camaro, Seat Cordoba, Fyrhjuling 150cc, Fyrhjuling 50cc, Fiddy 110cc, Yamaha WR400 och en moped.

Jag bor i Sunne kommun i Värmlandslän.

 

Kommer kanske med bilder nån dag.

Redigerat av caru
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst member

Jag bor i ett ganska stort hus med en stor gräsmatta i ett litet område. Huset är blått. Och i garaget så står det en Yamaha Yz400f och en ktm 250 exc-f och även en Pgo tornado som är både trimmad och stylad. Vi har även en båt som jag brukar vara ute ibland med.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag bor i ett ganska stort hus med en stor gräsmatta i ett litet område. Huset är blått. Och i garaget så står det en Yamaha Yz400f och en ktm 250 exc-f och även en Pgo tornado som är både trimmad och stylad. Vi har även en båt som jag brukar vara ute ibland med.

Ooo, nice motorcyklar (Okej, crossar <_<)...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag bor i ett brunt tegelhus med en ganska stor gräsmatta.

I garaget står 4 moppar och en CRF 450.

 

Ok, vad är det för moppar då?

 

2 yamaha dt.

1 husqvarna corona -58 och en Piaggio ciao.

 

CORONA FTW :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...