OOME Skrivet 18 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2009 (redigerat) OBS Detta är fullkomligt seriöst och kommer tas på största allvar. Jag vill inte ha personer som gnäller över "oohh har ni warserver ddå? Jag joinar inte annars om ni inte har" I alla fall. Jag vill starta upp med hjälp av er en hobby klan, inte en klan som fokuserar sig på att vara bäst och spela i divisioner eller ligor. Huvudanledning till klanen ska vara att man ska ha kul. Vill man spela PCW så kan man samla ihop några medlemmar och spela, inte köra en match som går under vårat klan namn som sen ska registreras som en match. Visst kan vi spela matcher och så, men då lägger vi upp omröstningar innan, vilka som ska vara med osv. Man kan också vara medlem i flera klaner och samtidigt vara med i denna. Dock är ett medlemskap i klanen ett värde som kanske inte är så lätt att få sen om du bestämmer dig att lämna. Syftet med klanen är att ha roligt, folk ska samlas och ha det kul. Ha en enkel hemsida med ett enkelt forum som man kan diskutera vad som helst i. Dela med sig upplevelser eller nyheter som är värda att ta upp. Nu till det jag har att erbjuda. Jag har tillgång till ett webbhotell, så jag kan fixa en enkel hemsida med full php/mysql stöd. Jag kan då installera full komplett utan reklam ett phpbb3 forum eller phpnuke/phpfusion eller vad ni en kommer på eller vad vi bestämmer oss för. Dock så blir det inte en egen hel .se domän eller så en. Jag vill först se hur långt detta går, annars är det skit lätt att fixa .se, kostar bara 100 kr. Istället lägger jag till en underdomän på den hemsidan jag har för nuvarande. Jag har ej tillgång till Ventrilo, eller CS server (Alltså att göra en). Dock så kommer vi att ha längre fram, eller om någon redan nu kan erbjuda. Nu till vilkoren. - Alla som vill bli medlem i klanen först, måste i alla fall komma med något de kan erbjuda klanen (Det är inte nödvändigtvis, men då blir de inte admin och så på sidorna tills de kan bevisa att den här klanen vill jag satsa på och inte bara vill vara med i 10 dar och sen lämna. - Minst 15 år, dock så kan de som är yngre haka på så avgör jag och andra om de är mogna nog. - Vara aktiv på sidan och forumet, det är ett måste så att alla ser att man lever. - Man måste inte spela CS varje dag för att vara med i klanen, det är det jag säger så länge ni har något att erbjudna behöver vi inte se dig i cs på ett år, men du är fortfarande med i klanen. (Dock kommer jag inte vara aktiv så mkt.) - Sen har vi säkert mycket mer som kommer att tas upp. Sen vill jag tillägga att i framtiden som kommer detta mer se ut som ett spelcommunity inte "bara en klan" utan mer som brutalcs eller fuska.se men att det ändå finns en klan bakom som sköter allt. Klan Namnet och vad sidan ska vara diskuterar vi fram om vi har fått några intresserad, dock kommer jag vara huvudchefen just nu, men sen så kommer alla vara chefer eftersom de är med i klanen. Vänd er till detta inlägg om ni har frågor eller att ni vill vända till mig och säga, "JAG VILL VARA MED". Annars hittar ni min MSN på min fuska.se profil. :D [uPPDATERAT] OK! Jag har en sida som är uppe nu! Men det är saker som ska fixas först. Tråden får stå såhär tillsvidare då jag endå kommer meddela alla som har varit intresserad när allt drar igång. Skicka PM för de som fortfarande är intresserad. Har fått en hel del PM. Redigerat 3 Augusti 2009 av House Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 18 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2009 jag är just nu klanledare till en nedåtlutande klan.och om det inte går bra så säger jag till dig.vill gärna vara med då! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OOME Skrivet 18 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2009 (redigerat) ;) nice! Här kan ni kolla ett smak prov hur ungefär sidan kan se ut. (Jag har gjort sidan) Redigerat 18 Juli 2009 av House Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PotTe Skrivet 19 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2009 Jag skulle kunna gå med i klanen, Jag kan också erbjuda en Hlds server. Dock skulle jag kunna bli admin i klanen plus att jag kan sätta igång servern (ev.) klan-Matcher! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OOME Skrivet 19 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2009 Nice! Jag fick ditt PM också, jag svarar vidare frågor där så vi håller den här tråden ren så bra som möjligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OOME Skrivet 21 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2009 (redigerat) [uPPDATERAT] Jag har en CS server nu! UPPE! De som vill får reda på sedan skicka PM till mig eller addar min MSN. Redigerat 21 Juli 2009 av House Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 22 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2009 Jag vill vara med men jag får inte. -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PotTe Skrivet 22 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2009 Jag går med i klanen... DOCK skulle (Jag) Vilja att du skulle kunna gö:ra en klan sida åt mig.::. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OOME Skrivet 22 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2009 Varför ska jag göra en klan sidan till dig? Adda min MSN. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 22 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2009 Jag skulle nog kunna vara med. Men jag har tendensen att sätta mig vid ett ställe och sedan glömma bort tiden.. dvs campar. Vet inte vad jag kan bidra med till klanen, kan ej sponsra till en server då jag redan betalar för 2st call of duty 2 servrar och 1 CoD5 server. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OOME Skrivet 22 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2009 Ok! Men det är lungt, klanen är tänkt för en gemenskap (Hobby) och så vidare. Det är bara att hänga på. Alla som vill vara med skickar ett pm till mig så jag har ordning på er. PM behöver inte innehålla något mer en "Jag är på". Vill också meddela, att jag har 2 servrar på gång, en vanlig och en zombie mod. Dock håller jag bara en av dom uppe då jag inte vill stötta på för mycket lagg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tortilla Skrivet 24 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2009 Jag skulle kunna tänka mig :) Har varit admin på några servrar och menar inte "New Game" servrar utan riktiga varit de på en surf, superheromod och en server med massa olika mappar :) så har en del erfarenhet med Adminkoder :P kan typ vara inne minst var andra dag på server o se hur de går :) Det är allt jag har att erbjuda ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg