Hoppa till innehåll

Har Råkat Ta Bort Temporära Internet Filer Hur Återställer Man Dom?


Gäst Eminem4Life

Rekommendera inlägg

Gäst Eminem4Life

Hej igår när jag satt vid datorn så kom det upp ett Meddelande Där det stog Att Lokal Disk (C:) Behövde Rensas Jag klickade på meddelandet då kom det upp en ruta där det stog att den skulle kontrollera hur mycket diskytrymme som kommer Frigöras sen så kunde jag Läsa att det stog Tar Bort onödiga Filer ok tänkte jag och lät det va men sen tog den även bort Temporära internetfiler och nu till min fråga hur återställer jag Temporära internt filer och vad är det för något?? Har även försökt att återställa min data men kan bara återställa den till i dag och när jag klickar på nästa får jag upp ett meddelande där det står Följande

 

Ändringar som Gjorts för enheterna E: D: efter detta kan inte återställas eftersom enheten antingen exkluderas från övervakning för Systemåterställning inaktiverades eller togs bort

 

så vad ska jag göra :( Snälla hjälp Annars blir min brorsa Rasande han kommer nämligen hem imorron :( :unsure: mvh Eminem4Life

Redigerat av Eminem4Life
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Temporära Internet Filer är i grova drag:

 

Kakor; en/flera filer som hemsidor sparar användardata i. När du t.ex. loggar in på en sida och på sidan väljer att spara ditt namn och lösenord, då sparas detta i kakan. Det går att använda kakor till mycket mer än bara användarnamn och lösenord.

 

Bilder; Bilder som finns på hemsidor sparas på datorn så att man inte behöver ladda dom nästa gång man går ut på samma sida.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...