sebastian123 Skrivet 23 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2009 jag undrade var man kan köpa udda kläder, som glitriga jackor,röda skinnjackor, glitriga byxor sånt grejs, finns det typ i helsingborg eller ystad eller nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Taeckie Skrivet 23 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2009 FEL FORUM FTW ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebastian123 Skrivet 23 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2009 FEL FORUM FTW ?jag vet men det fanns ingen annan tråd som passade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 23 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2009 Jo Allmänt, flyttar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 23 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2009 jag undrade var man kan köpa udda kläder, som glitriga jackor,röda skinnjackor, glitriga byxor sånt grejs, finns det typ i helsingborg eller ystad eller nåt? drag queen ftw! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 23 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2009 Haha gulligt xD hur gammal kan ungen vara, 9-10? Eller när stavar man Glittrigt "Glitrigt" egentligen? :P OnT: Glitter på kläder anses mer eller mindre som modeslakt - Det du kan göra dock är att köpa sån där apparat som fäster paletter på kläder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 24 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2009 Ända jag tänker på är Pride-festivaleN^y40 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.