Hoppa till innehåll

Grafikkort Directx M.m


ETS

Rekommendera inlägg

Hur uppdaterar man windows drivers, graphics card, sound card, directX, etc... ??

För jag vill spela ett spel och sakerna behöver updateras, vart kan man få directx och sånt?

 

Behöver verkligen hjälp. Och om grafik kortet är gammalt hur fixar man det? Updaterar man eller vadå?

Plz Svara.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Att uppdatera drivers tar bort buggar och kan behövas för att spela nyare spel. Men du får inte bättre grafik.

 

Om du får ett medelande om att uppdatera drivers ska du göra det. Om du bara tycker spelet laggar får du köpa nytt grafikkort.

Redigerat av WASD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Att uppdatera drivers tar bort buggar och kan behövas för att spela nyare spel. Men du får inte bättre grafik.

 

Om du får ett medelande om att uppdatera drivers ska du göra det. Om du bara tycker spelet laggar får du köpa nytt grafikkort.

 

Spelet buggar, okej jag ska köpa ny grafikkort, men hur sätter man in en grafikkort? och vart kan man köpa?

Okej men vart updaterar jag drivers utan att jag ska få medelande?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Att uppdatera drivers tar bort buggar och kan behövas för att spela nyare spel. Men du får inte bättre grafik.

 

Om du får ett medelande om att uppdatera drivers ska du göra det. Om du bara tycker spelet laggar får du köpa nytt grafikkort.

 

Spelet buggar, okej jag ska köpa ny grafikkort, men hur sätter man in en grafikkort? och vart kan man köpa?

Okej men vart updaterar jag drivers utan att jag ska få medelande?

 

 

 

Köp ett på en datorbutik

Redigerat av TJaalol
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fråga nån som kan om du inte vet hur man gör. Om du har en gammal dator är det ingen idé att bara köpa nytt grafikkort utan lika bra att köpa en ny dator.

 

Nej min data är inte gammal, okej jag ska göra så, men är det säkert att det kommer do inte lagga och bugga och sånt för spelet Euro truck Simulator.

 

och om någon kan nåt om spelet när jag körde free trail var det ljusblå skärm, hur fixar man det?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fråga nån som kan om du inte vet hur man gör. Om du har en gammal dator är det ingen idé att bara köpa nytt grafikkort utan lika bra att köpa en ny dator.

 

Nej min data är inte gammal, okej jag ska göra så, men är det säkert att det kommer do inte lagga och bugga och sånt för spelet Euro truck Simulator.

 

och om någon kan nåt om spelet när jag körde free trail var det ljusblå skärm, hur fixar man det?

 

. Redigerat av TJaalol
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fråga nån som kan om du inte vet hur man gör. Om du har en gammal dator är det ingen idé att bara köpa nytt grafikkort utan lika bra att köpa en ny dator.

 

 

Nej min data är inte gammal, okej jag ska göra så, men är det säkert att det kommer do inte lagga och bugga och sånt för spelet Euro truck Simulator.

 

och om någon kan nåt om spelet när jag körde free trail var det ljusblå skärm, hur fixar man det?

 

 

 

stenger av dathorn.

 

 

Men man ser lite ätte lite, men man stänger väl inte av när man spelar, man ser ju lite med de lite ljusblåt.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fråga nån som kan om du inte vet hur man gör. Om du har en gammal dator är det ingen idé att bara köpa nytt grafikkort utan lika bra att köpa en ny dator.

 

 

Nej min data är inte gammal, okej jag ska göra så, men är det säkert att det kommer do inte lagga och bugga och sånt för spelet Euro truck Simulator.

 

och om någon kan nåt om spelet när jag körde free trail var det ljusblå skärm, hur fixar man det?

 

 

 

stänger av datorn.

 

 

Men man ser lite ätte lite, men man stänger väl inte av när man spelar, man ser ju lite med de lite ljusblåt.

 

Stänger du av datorn så blir skärmen svart:)

Redigerat av TJaalol
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fråga nån som kan om du inte vet hur man gör. Om du har en gammal dator är det ingen idé att bara köpa nytt grafikkort utan lika bra att köpa en ny dator.

 

 

Nej min data är inte gammal, okej jag ska göra så, men är det säkert att det kommer do inte lagga och bugga och sånt för spelet Euro truck Simulator.

 

och om någon kan nåt om spelet när jag körde free trail var det ljusblå skärm, hur fixar man det?

 

 

 

stänger av datorn.

 

 

Men man ser lite ätte lite, men man stänger väl inte av när man spelar, man ser ju lite med de lite ljusblåt.

 

Stänger du av datorn så blir skärmen svart:)

 

Om försåtr du inte att spelet stänger av då? haha...

Nu vill jag ha seriösa svar vad ska jag göra?

 

 

vart kan man ändra från OpenGL till Directx?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...