ETS Skrivet 25 Juli 2009 Rapport Skrivet 25 Juli 2009 Hej, där man skriver fusk koderna är ju då innan man klickar cointue, men det funkar inte för mig och jag skriver rätt. jag har NFS Most wanted Demo, hur använder jag koderna och vart skriver jag dom? PLz svara. Citera
Gäst Crazyshit Skrivet 25 Juli 2009 Rapport Skrivet 25 Juli 2009 Koderna funkar inte på demot! Citera
Backstab Skrivet 25 Juli 2009 Rapport Skrivet 25 Juli 2009 Försöka fuska på Need for speed Demo, patetiskt... Citera
ETS Skrivet 25 Juli 2009 Författare Rapport Skrivet 25 Juli 2009 Försöka fuska på Need for speed Demo, patetiskt... Har du nåt imot att jag försöker? Tack för svaren endå. Citera
Backstab Skrivet 25 Juli 2009 Rapport Skrivet 25 Juli 2009 Försöka fuska på Need for speed Demo, patetiskt... Har du nåt imot att jag försöker? Tack för svaren endå. jo det verkar ju så va? Och det är inte det som är patetiskt att du ens vill fuska på NFS demo är vad som är patetiskt :D Citera
aqwards Skrivet 21 September 2012 Rapport Skrivet 21 September 2012 Hej du vet när du kommer in i din gubbe ska det finas en text där det står rap cheat eller nått jag vet inte så mycket men jag vet var man hittar fusken Citera
Lillasyst3r Skrivet 23 September 2012 Rapport Skrivet 23 September 2012 Har du nåt imot att jag försöker? Tack för svaren endå.jo det verkar ju så va?Och det är inte det som är patetiskt att du ens vill fuska på NFS demo är vad som är patetiskt :DSluta vara så jävla negativ. Låt hen försöka fuska om hen vill det. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.