woody Skrivet 25 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2009 Hej, dom 3 (dolda) sista medaljerna är att klara spelet på lätt, medel och svår. Jag har klarat spelet på Lätt. Nu har jag spelat halva spelet på medium men då råkade jag byta till svårighets grad Lätt. Kan jag fotfarande klara spelet på medium? Går det att spela den sista banan på medium och få medaljen utan att klara hela spelet? Hoppas ni fattar. Vill så gärna har platinum medalj. :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
saverty Skrivet 25 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2009 Nästan som man måste prova för att kolla :P Men jag skulle gissa på att du inte skulle få trofén om du byter mitt i det hela, dem är ju fästa till de redan existerande achivementsen i spelet och jag fick inte hard unlock när jag bytte exakt innan jag klara spelet på normal ^^ Om du vet var du bytte dock så skulle du kunna byta svårighetsgrad och hoppa åter igen till den banan igen genom level select. Lovar inget, men annars har naughty dog misslyckats totalt på den raden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 25 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2009 Min kompis har låst upp svårighetsgrad "FRUKTANSVÄRD" men han gav upp efter att ha kommit till Fortet. Först trodde jag inte att det var en trophies men det visade sig vara det. Nu måste jag köra om storyn på medel, svår och FRUKTANSVÄRD och sen får jag min efterlängtade platinum :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 26 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2009 Min kompis har låst upp svårighetsgrad "FRUKTANSVÄRD" men han gav upp efter att ha kommit till Fortet. Först trodde jag inte att det var en trophies men det visade sig vara det. Nu måste jag köra om storyn på medel, svår och FRUKTANSVÄRD och sen får jag min efterlängtade platinum :angry:Fruktansvärd är inte så svårt,har klarat det själv :P ,det som dock stör mig är att jag inte kan få trophies pga att jag köpte spelet innan det fanns trophies till Uncharted. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 26 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2009 Gjorde som du sa och laddade det senaste sparfilen (Fortet) och det var fotfarande på Medel, spelade "Nyckeln till det Förflutna" och banan då man skulle fly i en bil. Kom till "Den dränkta staden" men tydligen är min skiva repad så när jag ska sätta mig i vattenskotern så låser sig spelet och bilden fryser. Likadant på varje sparfil. Köpte mitt begagnat så jag kan ju klaga på Games och försöka få en ny skiva. Det blir nog ingen platinum medalj på det spelet ändå. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
saverty Skrivet 26 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2009 Synd, det är det ända spelet jag fått min platinum på (burnout snart :P). Ps. Hedman, ladda ner patchen och kör om! ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 26 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2009 Synd, det är det ända spelet jag fått min platinum på (burnout snart :P). Ps. Hedman, ladda ner patchen och kör om! ^^ Usch nej,det orkar jag inte :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
saverty Skrivet 27 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2009 Går så snabbt så, köp 10 redbulls och dygna så har du den innan tv3-s tvshop börjar ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sebaztian Skrivet 4 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2009 Du behöver bara klara spelet på svårt så får du lätt och medium så får du alla tre ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 4 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2009 Nej man måste klara alla svårighets nivåer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sebaztian Skrivet 5 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2009 Nej men jag har klarat det på lätt och hard och fått medium trofén ändå! Men jag kan inte klara fortet på fruktansvärt (Där Drake säger "Här skulle det behövas en rörmokare" under marken) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jupiter Skrivet 9 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2009 Fruktansvärd är inte så svårt,har klarat det själv :P ,det som dock stör mig är att jag inte kan få trophies pga att jag köpte spelet innan det fanns trophies till Uncharted.Du vet väl att man kan få troféerna genom att skapa en ny sparfil och klara dem på den sparfilen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.