Hoppa till innehåll

Uncharted Drakeäs Fortune - Angående Trophies


woody
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej, dom 3 (dolda) sista medaljerna är att klara spelet på lätt, medel och svår. Jag har klarat spelet på Lätt. Nu har jag spelat halva

spelet på medium men då råkade jag byta till svårighets grad Lätt. Kan jag fotfarande klara spelet på medium? Går det att spela den sista banan på medium och få medaljen utan att klara hela spelet? Hoppas ni fattar. Vill så gärna har platinum medalj.

:rolleyes:

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nästan som man måste prova för att kolla :P

Men jag skulle gissa på att du inte skulle få trofén om du byter mitt i det hela, dem är ju fästa till de redan existerande achivementsen i spelet och jag fick inte hard unlock när jag bytte exakt innan jag klara spelet på normal ^^

Om du vet var du bytte dock så skulle du kunna byta svårighetsgrad och hoppa åter igen till den banan igen genom level select. Lovar inget, men annars har naughty dog misslyckats totalt på den raden.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Min kompis har låst upp svårighetsgrad "FRUKTANSVÄRD" men han gav upp efter att ha kommit till Fortet. Först trodde jag inte att det var en trophies men det visade sig vara det. Nu måste jag köra om storyn på medel, svår och FRUKTANSVÄRD och sen får jag min efterlängtade platinum :angry:

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Min kompis har låst upp svårighetsgrad "FRUKTANSVÄRD" men han gav upp efter att ha kommit till Fortet. Först trodde jag inte att det var en trophies men det visade sig vara det. Nu måste jag köra om storyn på medel, svår och FRUKTANSVÄRD och sen får jag min efterlängtade platinum :angry:

Fruktansvärd är inte så svårt,har klarat det själv :P ,det som dock stör mig är att jag inte kan få trophies pga att jag köpte spelet innan det fanns trophies till Uncharted.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gjorde som du sa och laddade det senaste sparfilen (Fortet) och det var fotfarande på Medel, spelade "Nyckeln till det Förflutna" och banan då man skulle fly i en bil. Kom till "Den dränkta staden" men tydligen är min skiva repad så när jag ska sätta mig i vattenskotern så låser sig spelet och bilden fryser. Likadant på varje sparfil. Köpte mitt begagnat så jag kan ju klaga på Games och försöka få en ny skiva. Det blir nog ingen platinum medalj på det spelet ändå. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst sebaztian

Nej men jag har klarat det på lätt och hard och fått medium trofén ändå!

Men jag kan inte klara fortet på fruktansvärt (Där Drake säger "Här skulle det behövas en rörmokare" under marken)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fruktansvärd är inte så svårt,har klarat det själv :P ,det som dock stör mig är att jag inte kan få trophies pga att jag köpte spelet innan det fanns trophies till Uncharted.

Du vet väl att man kan få troféerna genom att skapa en ny sparfil och klara dem på den sparfilen?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...