TechnoLover Skrivet 25 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2009 Någon som vet? Vad är skillnaden mellan Crunk och Punk? Kan du också passa på att säga någon artist inom Punk och Crunk? (Förutom Ciara och All Time Low) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 26 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2009 Punk är väll rock relaterat? Vad har Crunk med Punk att göra? Du märker väll skillnaden mellan Crunk & Punk? -.- Eller har jag missuppfattat dig? name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object> "> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object> " type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 26 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2009 Crunk är en undergenre till Hiphop-musiken. Crunken har sitt ursprung i den amerikanska södern och uppkom under 1990-talet men blev mainstream först under 2000-talet. http://sv.wikipedia.org/wiki/Crunk Ganska klart redan där att det inte har något alls att göra med punk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eru Skrivet 27 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2009 OM du kollar på de du nämnde (ciara och all time low) så spelar de inte punkrelaterad musik som The Clash, Ramones, Ebba Grön, Imperiet, Grisen Skriker, Hoppa Studsmatta, Sex Pistols med mera.. Det är två helt olika musikstilar. Angående olika Crunkartsister finns: Beyoncé, Ashanti, Paris Bennett, Che'Nelle, Fantasia och Shareefa , kanske något för dig att kolla upp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 27 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2009 Trögaste tråden på länge, sen att han inte svarar heller gör mig bara arg. -.-'' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eru Skrivet 27 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2009 Trögaste tråden på länge, sen att han inte svarar heller gör mig bara arg. -.-'' Word, men hoppas han får nytta av svaren iallafall..;') <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 28 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2009 Aha, då fattar jag. Sorry att jag inte har varit inne gär på ett tag. Har haft besök, så jag sket i att sitta vid datan ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 29 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2009 Aha, då fattar jag. Sorry att jag inte har varit inne gär på ett tag. Har haft besök, så jag sket i att sitta vid datan ett tag. "Då fattar jag" ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 31 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2009 Aha, då fattar jag. Sorry att jag inte har varit inne gär på ett tag. Har haft besök, så jag sket i att sitta vid datan ett tag. "Då fattar jag" ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH. Vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeLarge Skrivet 31 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2009 Aha, då fattar jag. Sorry att jag inte har varit inne gär på ett tag. Har haft besök, så jag sket i att sitta vid datan ett tag. "Då fattar jag" ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH. Vad? Jämför det här: med detta: Kunde du verkligen inte själv lista ut skillnaden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 1 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2009 Aha, då fattar jag. Sorry att jag inte har varit inne gär på ett tag. Har haft besök, så jag sket i att sitta vid datan ett tag. "Då fattar jag" ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH. Vad? Jämför det här: med detta: Kunde du verkligen inte själv lista ut skillnaden? :_ Du ska då jämt överdriva Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeLarge Skrivet 1 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2009 :_ Du ska då jämt överdriva Jag antar att du känner mig tillräckligt väl för att påstå det, med tanke på att jag har postat kanske 10 inlägg i det här forumet? (och vad menar du med att jag överdriver?) Det jag menade var att om du lagt ner 30 sekunder på att kolla exempel på punk och crunk på, låt oss säga youtube, hade det inte behövts en så otroligt korkad tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.