Hoppa till innehåll

Punk Crunk


Rekommendera inlägg

Punk är väll rock relaterat?

Vad har Crunk med Punk att göra?

 

Du märker väll skillnaden mellan Crunk & Punk? -.-

Eller har jag missuppfattat dig?

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object> ">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object> " type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350">
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

OM du kollar på de du nämnde (ciara och all time low) så spelar de inte punkrelaterad musik som The Clash, Ramones, Ebba Grön, Imperiet, Grisen Skriker, Hoppa Studsmatta, Sex Pistols med mera.. Det är två helt olika musikstilar.

 

Angående olika Crunkartsister finns: Beyoncé, Ashanti, Paris Bennett, Che'Nelle, Fantasia och Shareefa , kanske något för dig att kolla upp?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Aha, då fattar jag. Sorry att jag inte har varit inne gär på ett tag. Har haft besök, så jag sket i att sitta vid datan ett tag.

 

"Då fattar jag"

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH.

 

 

Vad?

 

Jämför det här:

 

med detta:

 

Kunde du verkligen inte själv lista ut skillnaden?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Aha, då fattar jag. Sorry att jag inte har varit inne gär på ett tag. Har haft besök, så jag sket i att sitta vid datan ett tag.

 

"Då fattar jag"

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH.

 

 

Vad?

 

Jämför det här:

 

med detta:

 

Kunde du verkligen inte själv lista ut skillnaden?

 

 

:_

 

Du ska då jämt överdriva

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

:_

 

Du ska då jämt överdriva

 

Jag antar att du känner mig tillräckligt väl för att påstå det, med tanke på att jag har postat kanske 10 inlägg i det här forumet? (och vad menar du med att jag överdriver?) Det jag menade var att om du lagt ner 30 sekunder på att kolla exempel på punk och crunk på, låt oss säga youtube, hade det inte behövts en så otroligt korkad tråd.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...