GameNight Skrivet 25 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2009 (redigerat) tja jag undrar en grej har FC Barcelona bytt tröja till den smalrandiga igen? -----------> ?????????????? Redigerat 25 Juli 2009 av GameNight Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 25 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2009 (redigerat) Japp ;] Det är deras nya hemma ställ Redigerat 25 Juli 2009 av xpliT Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 26 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2009 Bra för den är snyggare. Klassisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GameNight Skrivet 26 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2009 (redigerat) Japp ;] Det är deras nya hemma ställ okej snart byter dom väl till den mellanrandiga igen antar jag Japp ;] Det är deras nya hemma ställ har dem bytt bortaställ också eller -----------> Redigerat 26 Juli 2009 av GameNight Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 26 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2009 Wtf, rosa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MixedStuff Skrivet 26 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2009 Det är deras nya hemma ställ okej snart byter dom väl till den mellanrandiga igen antar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MixedStuff Skrivet 26 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2009 Det är deras nya hemma ställ okej snart byter dom väl till den mellanrandiga igen antar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eru Skrivet 26 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2009 Tungt med rosa, får dom att se ut som Palermo nästan^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 26 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2009 Den gula är deras tredje kit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 26 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2009 deras hemma ställ är snyggast ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 26 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2009 lagom till när zlatan kommer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.