D48 Skrivet 30 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2009 (redigerat) https://www.inet.se/datorkomponenter/grafik...b-hdmi/5408277/vet du om det kortet är bättre än geforce 9800GT 512 Mb?jag gissar på det eftersom det är 1 Gig på det kortet. Redigerat 30 Juli 2009 av 90LIVE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 30 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2009 9800GT är bättre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 30 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2009 9800GT är bättre...alright, men vet du varför min fps i BF2 är ostadig? min fps brukar ligga på 67 men allt på medel sen när det är typ 12 pers på samma ställe som mig så åker den ned på 22 eller ngt snånt...har vista home premium 32 bit AMD 9500 Quad-Core 2.22 ghz geforce 9800GT 512 Mb 3Rig i RAM Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 1 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2009 Tänkte bara kolla snabbt ifall 6800GT är bättre än 7050? Har en gammal dator med 6800GT som bara står där, och tänkte att man kanske kunde ta det istället för 7050 tills jag köper ett bättre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 1 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2009 (redigerat) Japp, det stämmer. Byt från Vista till Windows 7 också. Du märka ändringar bara att byta operativsystem. http://www.microsoft.com/windows/windows-7/get/download.aspx "Starting on March 1, 2010, your PC will begin shutting down every two hours. Windows will notify you two weeks before the bi-hourly shutdowns start. To avoid interruption, you'll need to install a non-expired version of Windows before March 1, 2010. You'll also need to install the programs and data that you want to use." Den delen förstår jag inte riktigt. Kommer min dator att stängas av varannan timme om jag byter till Windows 7? Vad är det du inte fattar med den delen? Datorn kommer stängas av varannan timme om du har kvar Windows 7 för att förhindra att folk använder betan istället för att köpa originalet... Kommer förmodligen komma nåt hack så den inte stänger av sig^^ och det är ändå inte bra att sitta vid datorn 2 timmar i sträck. Redigerat 1 Augusti 2009 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 1 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2009 Kommer förmodligen komma nåt hack så den inte stänger av sig^^ och det är ändå inte bra att sitta vid datorn 2 timmar i sträck. Ganska otroligt. Antagligen fixar de istället den riktiga versionen med hjälp av crack eller liknande. Tänkte bara kolla snabbt ifall 6800GT är bättre än 7050? Har en gammal dator med 6800GT som bara står där, och tänkte att man kanske kunde ta det istället för 7050 tills jag köper ett bättre?Skulle tippa på att det stämmer. Test iaf. Vad har du att förlora? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.