Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Jag har nu laddat ner och installerat CSS på "min" Mac och det står att det ska fungera på alla mac datorer, det ska bara va att "Ladda ner, un-zip, dubbel-klicka och spela" men så är det inte. Jag har laddat ner, unzippat men när jag dubbelklickar på det, eller trycker på CSS ikonen kommer det upp en ruta där det står att det saknar stöd på den här datorn? Vad är det som är fel egentligen?

Mycket tacksam för svar!

Skrivet (redigerat)

Du får nog ta och begära pengarna tillbaka...

Läs systemkraven innan du köper mjukvara/hårdvara nästa gång...

System Requirements

Minimum: 1.2 GHz Processor, 256MB RAM, DirectX 7 level graphics card, Windows 2000/XP, Mouse, Keyboard, Internet Connection

Recommended: 2.4 GHz Processor, 512MB RAM, DirectX 9 level graphics card, Windows 2000/XP, Mouse, Keyboard, Internet Connection

Redigerat av Vitdom
Gäst MacGyver
Skrivet

En fråga då nu när man ändå är här, finns det inget WINE liknande program för MAC OS X?

Skrivet

Mjo, jag har också hört mycket whine om MAC.

-.-

Jag har nu laddat ner och installerat CSS

Jag laddade ner det som ett färdigt program, det skulle tydligen bara vara att börja spela, men det funkar ju uppenbarligen inte.

Skrivet

Mjo, jag har också hört mycket whine om MAC.

-.-

Jag har nu laddat ner och installerat CSS

Jag laddade ner det som ett färdigt program, det skulle tydligen bara vara att börja spela, men det funkar ju uppenbarligen inte.

Har du köpt spelet? Annars är det uberlås på tråden.

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...