Sandflygaren Skrivet 26 Juli 2009 Rapport Skrivet 26 Juli 2009 Jag har nu laddat ner och installerat CSS på "min" Mac och det står att det ska fungera på alla mac datorer, det ska bara va att "Ladda ner, un-zip, dubbel-klicka och spela" men så är det inte. Jag har laddat ner, unzippat men när jag dubbelklickar på det, eller trycker på CSS ikonen kommer det upp en ruta där det står att det saknar stöd på den här datorn? Vad är det som är fel egentligen? Mycket tacksam för svar! Citera
Vitdom Skrivet 26 Juli 2009 Rapport Skrivet 26 Juli 2009 (redigerat) Du får nog ta och begära pengarna tillbaka... Läs systemkraven innan du köper mjukvara/hårdvara nästa gång... System Requirements Minimum: 1.2 GHz Processor, 256MB RAM, DirectX 7 level graphics card, Windows 2000/XP, Mouse, Keyboard, Internet Connection Recommended: 2.4 GHz Processor, 512MB RAM, DirectX 9 level graphics card, Windows 2000/XP, Mouse, Keyboard, Internet Connection Redigerat 26 Juli 2009 av Vitdom Citera
Gäst MacGyver Skrivet 26 Juli 2009 Rapport Skrivet 26 Juli 2009 En fråga då nu när man ändå är här, finns det inget WINE liknande program för MAC OS X? Citera
Median Skrivet 27 Juli 2009 Rapport Skrivet 27 Juli 2009 En fråga då nu när man ändå är här, finns det inget WINE liknande program för MAC OS X? WINE funkar på Mac OS X. Citera
prophet Skrivet 27 Juli 2009 Rapport Skrivet 27 Juli 2009 Mjo, jag har också hört mycket whine om MAC. Jag har nu laddat ner och installerat CSS Citera
Sandflygaren Skrivet 27 Juli 2009 Författare Rapport Skrivet 27 Juli 2009 Mjo, jag har också hört mycket whine om MAC. -.- Jag har nu laddat ner och installerat CSS Jag laddade ner det som ett färdigt program, det skulle tydligen bara vara att börja spela, men det funkar ju uppenbarligen inte. Citera
prophet Skrivet 27 Juli 2009 Rapport Skrivet 27 Juli 2009 Mjo, jag har också hört mycket whine om MAC. -.- Jag har nu laddat ner och installerat CSS Jag laddade ner det som ett färdigt program, det skulle tydligen bara vara att börja spela, men det funkar ju uppenbarligen inte. Har du köpt spelet? Annars är det uberlås på tråden. Citera
CookieMan Skrivet 28 Juli 2009 Rapport Skrivet 28 Juli 2009 Har du laddat ner spelet? I sånna fall så kan ingen här hjälpa dig eftersom att det bryter mot Fuskas regler. Citera
TiredRacoon Skrivet 29 Juli 2009 Rapport Skrivet 29 Juli 2009 Med laddat ner kan han ju faktiskt mena Steam (Som är gratis - No rules broken). Citera
prophet Skrivet 29 Juli 2009 Rapport Skrivet 29 Juli 2009 Men när man använder sig av Steam så sköts allting automatiskt, du behöver inte unzippa någonting. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.