ludvig9 Skrivet 27 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2009 Vilket laggar mest trådlöst eller kabel när man ska köra xbox live? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 27 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2009 Laggar oftast minst om man kör med ethernet-kabel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 28 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2009 Trådlöst laggar mest, av den simpla anledningen av att det är trådlöst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 29 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2009 Ethernet kabel uppskattas till att vara 50% snabbare, right? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mojje312 Skrivet 2 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2009 Jag har typ en internet kabel som jag fick med när jag köpte xbox360 och det laggar ingenting! och jag har normal snabb internet xD trådlöst kan ej vara bra till spel för då måste den ha väldigt bra kontakt! men rekomenderat att du har internetsladd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 2 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2009 Ethernet kabel uppskattas till att vara 50% snabbare, right? :o100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 9 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2009 Mitt trådlösa som jag använde förut laggade ingenting? Men det kanske beror på hur långt bort man har routern :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 9 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2009 Jag har typ en internet kabel som jag fick med när jag köpte xbox360 och det laggar ingenting! och jag har normal snabb internet xD trådlöst kan ej vara bra till spel för då måste den ha väldigt bra kontakt! men rekomenderat att du har internetsladd"normal snabb internet"?Kan du säga hur snabbt det är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 9 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2009 Jag har typ en internet kabel som jag fick med när jag köpte xbox360 och det laggar ingenting! och jag har normal snabb internet xD trådlöst kan ej vara bra till spel för då måste den ha väldigt bra kontakt! men rekomenderat att du har internetsladd"normal snabb internet"?Kan du säga hur snabbt det är? Han menar troligen 8mbit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 9 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2009 Mitt trådlösa som jag använde förut laggade ingenting? Men det kanske beror på hur långt bort man har routern :PDe sa "laggar mindre". Vad du än gör så kommer det ändå att lagga mindre med ethernet-kabel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.