Hoppa till innehåll

Kissies.se Vs Bögen, Gaybloggen.com

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

Här är någon snubbe som gör en parodi på bloggaren kissie.

Delen där han säger: Om jag inte får cola blir jag...VÅLDSAM. Är så bra så jag gråter av skratt.

Redigerat av Eru
Skrivet

Jag ser inte det roliga, en kille som är utklädd till tjej som säger att han druckit cola?

antar att du inte hängt med i det sociala spelet utomhus?

Man måste först och främst förstå vad den här kissies är för idiotbloggerska, veta vad en fjortis är och ha något skadad humor för att se det roliga nissling. Tror inte übernerds förstår det.<3

Skrivet

Jag vet inte vad Kissies är för något och jag är väl ingen social kille, men jag är lyckligare som Segafreak än socialgeek.

Nä, jag får också stå ut med min kusins uberbloggande, så jag har vant mig.

Skrivet

Såg något klipp på YouTube där hon klaga över att alla ville vara som henne,att folk skulle sluta skriva negativa kommentarer och att alla 11-13 åringar skulle sluta kolla på hennes videos.Fan lär ju vara dom enda människorna som ser upp till henne.Så jag var bara tvungen att kolla hennes blogg om hon var lika korkad som hon verkade.Där hade hon startat en uttagning till "my new bff" och då var det bara för mycket.Dessutom så hade hon lagt upp en bild över mailboxen där hon fått säkert 50mail från 12åringar om att bli hennes bästavän.Små tjejer som vill gå omkring och supa sig fulla och se ut som ett fnask tillsammans med en bitch? Stackars barn....

Skrivet

Delen där han säger: Om jag inte får cola blir jag...VÅLDSAM. Är så bra så jag gråter av skratt.

:rolleyes: MEGA ROLIGT!
Skrivet

:rolleyes: MEGA ROLIGT!

Den är ju det :P

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...