Hoppa till innehåll

Hur Gör Jag....


Dusky
 Dela

Rekommendera inlägg

har du trådlöst eller kabel?

 

Om du inte har gjort det redan så måste du gå in på PS3ans inställningar och ställa in ditt internet för att det ska funka att spela online.

Nja, han menade ju till PC. "GTA4 online på PC"
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Eminem4Life

Guide till hur du gör

 

det är enkelt ta din internet kabel om du har bredband och sätt i datan sen finns det en kabel som ska sitta i bredbandet när det är klart så njut annars så vet jag ej spelar ej ta Iv mer :P det sög :P

Redigerat av Eminem4Life
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tror du själv jag är så j*vla dum och inte sätter in min internet kabel?! Nu börjar jag om då,

 

Jag kan inte spela GTA IV online på DATOR. Jag går in i telefonen, Multiplayer, och Internet. Det står, Du måste vara i kontakt till internet. Jag är i kontakt till internet. Måste man regga sig någonstans för att kunna spela online?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Eminem4Life

Tror du själv jag är så j*vla dum och inte sätter in min internet kabel?! Nu börjar jag om då,

 

Jag kan inte spela GTA IV online på DATOR. Jag går in i telefonen, Multiplayer, och Internet. Det står, Du måste vara i kontakt till internet. Jag är i kontakt till internet. Måste man regga sig någonstans för att kunna spela online?

gå och regga dig då huyr svårt kan det va om du inte vet hur man reggar sen så måste du va i småbarns åldern Tönt
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hahaha, gillar folk som inte tål att andra folk säger emot :rolleyes: du har skickat pm, skrivit i gästboken och nu här, vill du mig något?:) Säg vad du anmäler mitt inlägg för? Man ska inte prata om något man inte förstår, jag skrev aldrig att jag visste att man skulle regga sig. Jag frågade bara. Vilken ålder är man i ''småbarns'' åldern? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Eminem4Life

hahaha, gillar folk som inte tål att andra folk säger emot :rolleyes: du har skickat pm, skrivit i gästboken och nu här, vill du mig något? :) Säg vad du anmäler mitt inlägg för? Man ska inte prata om något man inte förstår, jag skrev aldrig att jag visste att man skulle regga sig. Jag frågade bara. Vilken ålder är man i ''småbarns'' åldern? :)

ja och du är en tönt med glasögon asshole
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Crazyshit

Tror du själv jag är så j*vla dum och inte sätter in min internet kabel?! Nu börjar jag om då,

 

Jag kan inte spela GTA IV online på DATOR. Jag går in i telefonen, Multiplayer, och Internet. Det står, Du måste vara i kontakt till internet. Jag är i kontakt till internet. Måste man regga sig någonstans för att kunna spela online?

gå och regga dig då huyr svårt kan det va om du inte vet hur man reggar sen så måste du va i småbarns åldern Tönt

 

HAHAHAH, Kan gissa på att du är runt 6 - 7 år.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...