Maajkan Skrivet 28 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2009 (redigerat) Hejsan, Jag är lite på G med PHP pga av att Datornord har "muntrat" upp mig och gett mig stöd så jag utvecklats Men nu skulle ja behöva lite tips på va ja kan göra för script osv.. Jag kan säga att ja är väldigt Duktig på MYSQL. Jag sitter här i mörkret och vene va ja ska koda :) Snälla skriv nåt ja ska göra obs : inte för svårt helst 2 script som te.x ett form och en "progress" kod som gör själva koden Inte ett helt forum eller nåt dom inläggen ignorerar ja direkt Var snälla att skicka ett inlägg :D Mvh MaajkaN! Redigerat 29 Juli 2009 av Maajkan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trala Skrivet 29 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2009 Finns mycket skoj man kan göra. En blogg, en gästbok, ett länk byte skript osv. Finns mycket saker man kan nämna, men eftersom man inte vet vilket grad du ligger på ut över att du är "väldigt duktig att hantera databasen MySQL", så får du gärna nämna vad du skapat innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maajkan Skrivet 29 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2009 Finns mycket skoj man kan göra. En blogg, en gästbok, ett länk byte skript osv. Finns mycket saker man kan nämna, men eftersom man inte vet vilket grad du ligger på ut över att du är "väldigt duktig att hantera databasen MySQL", så får du gärna nämna vad du skapat innan.Jao ja klarar de men ja söker ändåså nåt annorlunda och lite halvsvårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 29 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2009 Men hur svårt är det att visa något som du gjort före du göra dom här inläggen där du säger att du kan skitmycket och är värsta l33t på PHP och mySQL? Om du inte säger vilken jävla grad du ligger på kommer du aldrig få ett vettigt svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 29 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2009 Ett forum! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 29 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2009 Filhanterare av något slag för att lära sig hantera detta. Exempel på funktioner: uppladdning/radering/flytt av filer, skapa/radera/flytta kataloger, redigera textfiler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maajkan Skrivet 29 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2009 Filhanterare av något slag för att lära sig hantera detta. Exempel på funktioner: uppladdning/radering/flytt av filer, skapa/radera/flytta kataloger, redigera textfiler. Tack första seriösa^^ ska försöka Men hur svårt är det att visa något som du gjort före du göra dom här inläggen där du säger att du kan skitmycket och är värsta l33t på PHP och mySQL? Om du inte säger vilken jävla grad du ligger på kommer du aldrig få ett vettigt svar.Vet att du gör allt för att göra mig nertryckt osv men ja har tydligt sagt att ja vill ha TIPS snälla säg vafan som helst bara det är nåt <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trala Skrivet 29 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2009 (redigerat) Tack första seriösa^^ ska försöka Vad var det som var oseriöst med mitt inlägg? Redigerat 29 Juli 2009 av ZoZXZSSF Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maajkan Skrivet 29 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2009 Tack första seriösa^^ ska försöka Vad var det som var oseriöst med mitt inlägg? Första seriösa förslaget.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trala Skrivet 29 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2009 Tack första seriösa^^ ska försöka Vad var det som var oseriöst med mitt inlägg? Första seriösa förslaget.. Så du menar att mina förslag var oseriösa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maajkan Skrivet 29 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2009 Tack första seriösa^^ ska försöka Vad var det som var oseriöst med mitt inlägg? Första seriösa förslaget.. Så du menar att mina förslag var oseriösa? Hade du skrivit En blogg, en gästbok, ett länk byte skript så hade ja brytt mig, annars inte :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trala Skrivet 29 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2009 Tack första seriösa^^ ska försöka Vad var det som var oseriöst med mitt inlägg? Första seriösa förslaget.. Så du menar att mina förslag var oseriösa? Hade du skrivit En blogg, en gästbok, ett länk byte skript så hade ja brytt mig, annars inte :) Det är ju det jag tipsar om? Herregud. Finns mycket skoj man kan göra. En blogg, en gästbok, ett länk byte skript osv. Finns mycket saker man kan nämna, men eftersom man inte vet vilket grad du ligger på ut över att du är "väldigt duktig att hantera databasen MySQL", så får du gärna nämna vad du skapat innan. Alla tre saker som är i fetstil ovan är menat som TIPS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.