Hoppa till innehåll

Tips På Php Koder


Maajkan
 Dela

Rekommendera inlägg

Hejsan,

Jag är lite på G med PHP pga av att Datornord har "muntrat" upp mig och gett mig stöd så jag utvecklats

 

Men nu skulle ja behöva lite tips på va ja kan göra för script osv..

 

Jag kan säga att ja är väldigt Duktig på MYSQL.

 

Jag sitter här i mörkret och vene va ja ska koda :)

 

Snälla skriv nåt ja ska göra

 

obs : inte för svårt helst 2 script som te.x ett form och en "progress" kod som gör själva koden

 

Inte ett helt forum eller nåt dom inläggen ignorerar ja direkt

 

Var snälla att skicka ett inlägg :D

 

Mvh MaajkaN!

Redigerat av Maajkan
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Finns mycket skoj man kan göra. En blogg, en gästbok, ett länk byte skript osv. Finns mycket saker man kan nämna, men eftersom man inte vet vilket grad du ligger på ut över att du är "väldigt duktig att hantera databasen MySQL", så får du gärna nämna vad du skapat innan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Finns mycket skoj man kan göra. En blogg, en gästbok, ett länk byte skript osv. Finns mycket saker man kan nämna, men eftersom man inte vet vilket grad du ligger på ut över att du är "väldigt duktig att hantera databasen MySQL", så får du gärna nämna vad du skapat innan.

Jao ja klarar de men ja söker ändåså nåt annorlunda och lite halvsvårt
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men hur svårt är det att visa något som du gjort före du göra dom här inläggen där du säger att du kan skitmycket och är värsta l33t på PHP och mySQL? Om du inte säger vilken jävla grad du ligger på kommer du aldrig få ett vettigt svar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Filhanterare av något slag för att lära sig hantera detta. Exempel på funktioner: uppladdning/radering/flytt av filer, skapa/radera/flytta kataloger, redigera textfiler.

Tack första seriösa^^ ska försöka

 

Men hur svårt är det att visa något som du gjort före du göra dom här inläggen där du säger att du kan skitmycket och är värsta l33t på PHP och mySQL? Om du inte säger vilken jävla grad du ligger på kommer du aldrig få ett vettigt svar.
Vet att du gör allt för att göra mig nertryckt osv men ja har tydligt sagt att ja vill ha TIPS snälla säg vafan som helst bara det är nåt <_<
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tack första seriösa^^ ska försöka

 

Vad var det som var oseriöst med mitt inlägg?

Första seriösa förslaget..

 

Så du menar att mina förslag var oseriösa?

 

Hade du skrivit En blogg, en gästbok, ett länk byte skript så hade ja brytt mig, annars inte :)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tack första seriösa^^ ska försöka

 

Vad var det som var oseriöst med mitt inlägg?

Första seriösa förslaget..

 

Så du menar att mina förslag var oseriösa?

 

Hade du skrivit En blogg, en gästbok, ett länk byte skript så hade ja brytt mig, annars inte :)

 

Det är ju det jag tipsar om? Herregud.

 

Finns mycket skoj man kan göra. En blogg, en gästbok, ett länk byte skript osv. Finns mycket saker man kan nämna, men eftersom man inte vet vilket grad du ligger på ut över att du är "väldigt duktig att hantera databasen MySQL", så får du gärna nämna vad du skapat innan.

 

Alla tre saker som är i fetstil ovan är menat som TIPS.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...