DeadAngel Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 En ny skugg och färg och glitter tycker jag Brandgul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 En ny skugg och färg och glitter tycker jag Brandgul Det är väl lite onödigt att bara lägga till EN färg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 jag tycker att när man raderar sakerna ska man få poäng tillbaka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 Jag tycker iaf man köper ett nytt namn ska man få bort sin varning Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 tycker jag med men det borde komma lite mer saker till affären och jag tycker sakerna ska vara billigare än tex 600 och så det tycker jag är lite dyrt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 a jag tycker man ska också få bort varning när man byter namn men alla kommer kanske sammla till ny namn men det är trist att se en varning :x Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chain Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 Det skulle vara kul om man kunde göra egen färg på glittret och texten så att man kunde få precis den färg nyansen som man ville ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 japp håller med o man kan göra lite stora bokstäver Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 japp håller med o man kan göra lite stora bokstäver Tycker inte ja! Det är ju bra som det är! Om det blir större bokstäver..... Ja menar, Det får ju inte plats! :roll: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 jag tycker det ska finnas en varnings bortagare som tar bort varningen men den ska vara dyr så att spam kungarna inte ska kunna bli av med sina varningar så fort Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 Det skulle vara kul om man kunde göra egen färg på glittret och texten så att man kunde få precis den färg nyansen som man ville ha. Det tycker jag med. Som en sån mätare som finns i chatten. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.