360Xbox Skrivet 15 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2009 varför inte köpa ms points direkt på nätet? (xbox.com) Det gör alltid jag :PDom känner av att jag har en U.S användare och min mamma använder ett svenskt kreditkort.Tro mig, jag har prövat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 15 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2009 Kommer definitivt att köpa detta snart, grymt beroendeframkallande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 16 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2009 Ska nog köpa Trials eller Splosion Man, funderar vidare. :] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 18 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2009 Prövat demot och visst var det kul, men jag vet inte...Hade tänkt skaffa GoW 2 och Halo 3 men man vet aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 4 September 2009 Rapport Dela Skrivet 4 September 2009 Jag har det!!!! det är skitskoj :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vega Skrivet 5 September 2009 Rapport Dela Skrivet 5 September 2009 Jag har det, tycker det är för jävla skojj! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 5 September 2009 Rapport Dela Skrivet 5 September 2009 Har det också, försöker klara sista banan på Extreme :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 5 September 2009 Rapport Dela Skrivet 5 September 2009 Har det, kommit till var man hatar det pga att få achievementen för extreme & hard /; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 7 September 2009 Rapport Dela Skrivet 7 September 2009 min gamer tag är tobbex7 kanske nån som kan adda så kan vi sharea banor med varandra :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.