Hoppa till innehåll

Någon Som Vet Bra Sätt Att Föra Över Grejer Till Annat Acc?


Vomiteye
 Dela

Rekommendera inlägg

Retards, det finns methods.

 

Här är en, om den fortf funkar;

 

Du går till gnome tree village, plockar swamp toads och andra accet köper. 1-2M per hour.

Kan man verkligen lita på en F9?

 

Jag är ju ironisk idiot.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Retards, det finns methods.

 

Här är en, om den fortf funkar;

 

Du går till gnome tree village, plockar swamp toads och andra accet köper. 1-2M per hour.

Kan man verkligen lita på en F9?

 

Jag är ju ironisk idiot.

 

 

 

Det är ingen F9.... Han är ju medlem sedan 2005. Då skulle han varit 5 år när han regga sig..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Retards, det finns methods.

 

Här är en, om den fortf funkar;

 

Du går till gnome tree village, plockar swamp toads och andra accet köper. 1-2M per hour.

 

 

Asså så berätta du hemligheten !! Nu är du en själv retard , nu kommer alla vara där och plocka <_<

 

Men gtfo, det är ingen hemlighet, 40K+ personer vet detta, och det finns inte bara ETT method, finns massor.

 

Går väl o göra det med white berries och snape grass oxå?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Retards, det finns methods.

 

Här är en, om den fortf funkar;

 

Du går till gnome tree village, plockar swamp toads och andra accet köper. 1-2M per hour.

 

 

Asså så berätta du hemligheten !! Nu är du en själv retard , nu kommer alla vara där och plocka <_<

 

Men gtfo, det är ingen hemlighet, 40K+ personer vet detta, och det finns inte bara ETT method, finns massor.

 

Går väl o göra det med white berries och snape grass oxå?

 

Funkar denna metod?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Retards, det finns methods.

 

Här är en, om den fortf funkar;

 

Du går till gnome tree village, plockar swamp toads och andra accet köper. 1-2M per hour.

 

 

Asså så berätta du hemligheten !! Nu är du en själv retard , nu kommer alla vara där och plocka <_<

 

Men gtfo, det är ingen hemlighet, 40K+ personer vet detta, och det finns inte bara ETT method, finns massor.

 

Går väl o göra det med white berries och snape grass oxå?

 

Funkar denna metod?

 

White berries borde funka eftersom att jag sett människor där som är inne på 2 gubbar samtidigt, Ena plockar o sedan trade:ar över det till gubben med pengarna, sedan vet jag inte hur dom gör :s

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Från main till pure vet jag inte, men om man vill få från pure till main så finns det ett par sätt:

 

Vanligtvis när man skillar förlorar man pengar, så då kan helt enkelt puren köpa sakerna (Typ steel bars), req:a assist från mainen, och smitha, då får mainen lika mycket xp, men puren förlorar pengarna. (Krävs 2 datorer eller lite haxxning med clienter)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...