unix Skrivet 31 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2009 Retards, det finns methods. Här är en, om den fortf funkar; Du går till gnome tree village, plockar swamp toads och andra accet köper. 1-2M per hour. Kan man verkligen lita på en F9? Jag är ju ironisk idiot. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 31 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2009 Retards, det finns methods. Här är en, om den fortf funkar; Du går till gnome tree village, plockar swamp toads och andra accet köper. 1-2M per hour. Kan man verkligen lita på en F9? Jag är ju ironisk idiot. Det är ingen F9.... Han är ju medlem sedan 2005. Då skulle han varit 5 år när han regga sig.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 31 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2009 Det går och jag vet hur :-) trada sakerna lite var 15de minut lol. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntonR Skrivet 31 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2009 Det går och jag vet hur :-) trada sakerna lite var 15de minut lol. Ungefär som jag sa! ^_^ Det är sakta, men säkert! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drmusicz Skrivet 4 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2009 Men herregud. hur dumma är ni? man tjänar ju mer genom att plocka cowhide istället för att trade varje 15 min ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreaxxD00d Skrivet 4 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2009 Retards, det finns methods. Här är en, om den fortf funkar; Du går till gnome tree village, plockar swamp toads och andra accet köper. 1-2M per hour. Asså så berätta du hemligheten !! Nu är du en själv retard , nu kommer alla vara där och plocka <_< Men gtfo, det är ingen hemlighet, 40K+ personer vet detta, och det finns inte bara ETT method, finns massor. Går väl o göra det med white berries och snape grass oxå? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 4 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2009 You may create more than one account, but if you do, you may not log in more than one account at any time, and they must not interact with each other in any way. This includes 'drop trading' or any other method of item transfer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 4 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2009 Retards, det finns methods. Här är en, om den fortf funkar; Du går till gnome tree village, plockar swamp toads och andra accet köper. 1-2M per hour. Asså så berätta du hemligheten !! Nu är du en själv retard , nu kommer alla vara där och plocka <_< Men gtfo, det är ingen hemlighet, 40K+ personer vet detta, och det finns inte bara ETT method, finns massor. Går väl o göra det med white berries och snape grass oxå? Funkar denna metod? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreaxxD00d Skrivet 4 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2009 Retards, det finns methods. Här är en, om den fortf funkar; Du går till gnome tree village, plockar swamp toads och andra accet köper. 1-2M per hour. Asså så berätta du hemligheten !! Nu är du en själv retard , nu kommer alla vara där och plocka <_< Men gtfo, det är ingen hemlighet, 40K+ personer vet detta, och det finns inte bara ETT method, finns massor. Går väl o göra det med white berries och snape grass oxå? Funkar denna metod? White berries borde funka eftersom att jag sett människor där som är inne på 2 gubbar samtidigt, Ena plockar o sedan trade:ar över det till gubben med pengarna, sedan vet jag inte hur dom gör :s Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rotab Skrivet 6 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2009 Någon som kan? Haha, det går inte. FAN VA FATTIGT.. Så nu måste man tjäna sina pengar med varje enskild gubbe? Fattigt? RS är inget exe.-spel som finns i program filerna... Va? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 6 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2009 Word, rotab - wtf? Finns det några f2p sett? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 7 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 Från main till pure vet jag inte, men om man vill få från pure till main så finns det ett par sätt: Vanligtvis när man skillar förlorar man pengar, så då kan helt enkelt puren köpa sakerna (Typ steel bars), req:a assist från mainen, och smitha, då får mainen lika mycket xp, men puren förlorar pengarna. (Krävs 2 datorer eller lite haxxning med clienter) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg