Gäst Fender Skrivet 3 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2009 Hmm, vad ska man lita på? NASA eller youtube? Skärp dig för fan.Bara att dom säger ju att inte pool shift kommer hända heller men det säger folk också att det kommer hända och foskaren i videon jobbar väll på nasa? Jag är jätte rädd för jordens undergång :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 3 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2009 Det heter forskare, inte foskare. Och om jag säger att jag jobbar på NASA tror du på mig då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 3 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2009 Vad är det för fel på folk? Fender måste vara den mest lättmanipulerade personen ever. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fender Skrivet 3 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2009 Men jag menar youtube videon finns på nasas hemsida jag miss uppfattade allt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eru Skrivet 3 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2009 Antingen trollar han eller så är han uberlätt manipulerad. Inget kommer ske 21:a december 2012 förutom x antal människors födelsedagar :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fender Skrivet 3 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2009 Jag är rädd och lätt manipulerad, ja. Men jag tycker det känns lite bättre nu när jag kollade på NASA'S fråge sida och dom krossar varje teori om dooms day 2012. Men sen när folk säger att nasa mörklägger det blir jag lite smått orolig för tänk om dom har rätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 3 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2009 Kina mörklägger att dom egentligen inte ligger i Asien har jag hört. Tror du på det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 3 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2009 När man är rädd är man lättmanipulerad så man du ta det lugnt så du inte blir ännu mer hjärntvättad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeLarge Skrivet 3 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2009 När man är rädd är man lättmanipulerad så man du ta det lugnt så du inte blir ännu mer hjärntvättad.Lite lustigt att just du kallar honom rädd och lättmanipulerad. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 3 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2009 När man är rädd är man lättmanipulerad så man du ta det lugnt så du inte blir ännu mer hjärntvättad. Lite lustigt att just du kallar honom rädd och lättmanipulerad. :P Jag är rädd och lätt manipulerad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fender Skrivet 3 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2009 Jag vet att jag ska vara käll kritisk men blev ganska rädd när jag såg den hära videon. Jag sluta länka till videos på youtube. http://www.youtube.com/watch?v=ev-nuPM3tOE...feature=related Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 3 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2009 AGHHHHHHHHHHHH HUR FUCKING DUM E DU?! HUR FAN KAN MAN SPÅ IN I FRAMTIDEN 3 ÅR??? TÄNK MED HJÄRNAN OCH INTE MED RÖVEN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg