Hoppa till innehåll

Vad Tror Ni?


Gäst Fender

Rekommendera inlägg

Ahh visste någon skulle ta upp detta nån gång.

Allt på internet är bajs.

Jag kommer ihåg september 2008, "BLACK HAWL KELL USS" men sedan wtf inget hände.

Tänk såhära, tror du verkligen inombords att de kommer hända?? =S

Såg nån video på youtube som handlade om planet x eller vafan det är.

NIBIRU - wtf????

Giant skeletons?????

wat

Tror du verkligen sånt skit händer?

Think again

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du var säkert sarkastisk Garone.

Fan vilken rolig hemsida om 2012 det står att alla som överlevde jordens undergång år 2000 har 95% större chans att överleva 2012 lol!

 

EDIT: Det ända som kan hända 2012 är att jag tar över världen med fuska.se som min arme!

Redigerat av Hellbringer
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Fender

Haha oj såg inte det på sidan. Ok det känns lite bättre nu. Det kanske är puberteten som slår till lite. Känner mig ganska splitrad och osäker.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Fender

Jag tycker det är så konstigt efter som så många gamla människor säger samma sak. Fast antingen kanske inte forskarna har kunnat tyda den rätt. Eller så säger en ''vis'' person 2012 så sprider det sig. Men så ni tror ingenting kommer hända? Sen finns ju inte bevis på en astroid/komet/Metior kommer krasha just den dagen kanske solen sprängs då? Eller det ''the final end'' vet inte om det är sant men hela universum sägs ska sprängas då till och med atomer kommer gå sönder fast det sa dom skulle hända om 50 miljarder år(källa discoveri sicence).

 

Ååå Kollar på inlägget nu fan vad konstigt det ser ut men det jag menar är: Jag är orolig men jag tror man ska lita mer på forskarna än på gama profetsior.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Cakeguy

Hej det är många profetsior som säger att hemska saker kommer hända 21 december 2012. Vad tror ni? Själv är jag skit rädd och kan inte sova sens jag fick reda på det. Här är en sida där det står en massa saker www.211212.info/su211212.htm Tror ni något av dom sakerna kan hända? Jag hoppas verkligen inte det. :( Jag kan inte äta just nu för jag kräks för jag är så orolig:(

Hahahahaha det larvigaste jag har läst. Jag är 12 år och går inte på det där, du är 14 och går på det där, lol.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Fender

Vet ju inte om jag tror på det eller inte, men jag har alltid varit rädd för domedagen och jag är lätt påverkad. När jag var 8 så fick jag gå till en skol phsykolog och prata om det, för jag var så rädd att en komet skulle slå ner. Men det är ju konstigt det är ett jätte gammalt folk. Hur kan dom då veta att världen kommer gå under 2012.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hur kan vi vara säkra på att allt detta är sant ?

 

-- Maya profeterade händelser för jorden till den dagen vilket motsvarar slutet av sin kalender.

 

-- Många gröda cirkel (ritningar göras på områden som odlas av skämt extra markbundna) är meddelanden varningar.

 

-- Nostradamus talar i hans profetior.

 

-- Bibeln också tillkännager i slutet av världen.

 

-- Många religioner talar om denna händelse.

 

 

Ja jävlar vilka säkra källor

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst 40200

Vet ju inte om jag tror på det eller inte, men jag har alltid varit rädd för domedagen och jag är lätt påverkad. När jag var 8 så fick jag gå till en skol phsykolog och prata om det, för jag var så rädd att en komet skulle slå ner. Men det är ju konstigt det är ett jätte gammalt folk. Hur kan dom då veta att världen kommer gå under 2012.

För att dom är idioter?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...