xpliT Skrivet 1 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2009 Han kan fan inte vara seriös, längsta troll tråden på fuska? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst MacGyver Skrivet 2 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2009 Han kan fan inte vara seriös, längsta troll tråden på fuska?Han är bara en vidskeplig och förvirrad tonåring, helt normalt. :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 2 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2009 Han kan fan inte vara seriös, längsta troll tråden på fuska?Han är bara en vidskeplig och förvirrad tonåring, helt normalt. :rolleyes: Normalt att börja spy och få ätstörningar när man surfar på internet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellbringer Skrivet 2 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2009 Normalt att börja spy och få ätstörningar när man surfar på internet? Nej det är inte normalt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GameNight Skrivet 2 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2009 atcho ursäkta jag är allergisk mot skitsnack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 2 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2009 Han kan fan inte vara seriös, längsta troll tråden på fuska? Han är bara en vidskeplig och förvirrad tonåring, helt normalt. :rolleyes: Normalt att börja spy och få ätstörningar när man surfar på internet? betyder det att det är fel? vart vill du komma med den kommentaren? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 2 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2009 Han kan fan inte vara seriös, längsta troll tråden på fuska? Han är bara en vidskeplig och förvirrad tonåring, helt normalt. :rolleyes: Normalt att börja spy och få ätstörningar när man surfar på internet? betyder det att det är fel? vart vill du komma med den kommentaren? Va? Jag undrade om MacGyver var seriös när han sa att det var normalt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst MacGyver Skrivet 2 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2009 Also, fail troll is fail! Den var ny... Normalt att börja spy och få ätstörningar när man surfar på internet?Givetvis, om jag surfar på t.ex. MGB så är det normalt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 2 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2009 Bara att Fender är inne på hemsidor som ser grymt oseriösa ut och youtube där inget som kan göra att dom blir stämda ligger ute. Fender: Var lite kritisk mot dina källor. Vem som helst kan lägga ut filmer på youtube eller göra en egen hemsida. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fender Skrivet 2 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2009 Jo jag vet men jag blir så rädd för jag tänker ''tänk om'' Jag blev lungn när jag såg en film som hette ''nothing will happen in 2012'' men sen så kom jag på att tänka på en annan film jag såg och där sa dom att en gammal spå dam i kina för jätte länge sen hade spått att saker kommer hända 2012 och sen att ett program som heter web bot också hade förutspått att det kommer ske kraftiga naturkatasrofer 2012. Jag blir bara så orolig :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 2 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2009 Jaha, hur vet du att spå damen sa det? Jag har hört att en spådam att ingenting skulle hända under hela 2012. Sådär, nu kan du sluta oroa dig. Och det är massor med naturkatastrofer varenda år så 2012 är antagligen inget undantag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fender Skrivet 2 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2009 http://www.youtube.com/watch?v=XAtgPaggeTM...feature=related men jag blir så rädd när vetenskaps kanaler gör program. Det är ju många tv kanaler som gör program om det så jag vet inte om jag ska tro på det eller inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg