D48 Skrivet 30 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2009 (redigerat) Vet att det kan kännas som att alla har planer på att göra sina egna här på fuska.se, men jag och Cakeguy har tänkt att göra en nya grupp med debatt/övrigt som inriktning. Gruppen kommer heta Sidekick. alla kan ansöka och de flesta skulle nog klara sig in... Saker ni kan tänka på vad vi inte vill ha i våran grupp. - Smacktards - ... Vad vi vill ha i våran grupp. - sköna personer! - folk som har intresse för debatt m.m. __________________________________________________________________________ Regler. §1 - Bra uppförande. Det är viktigt att du uppför dig bra och respekterar andras åsikter, om du gör det så får du lätt mer vänner. §2 - Inget spam. Eftersom att denna grupp även är debatt, så är spam bara tillåtet i självaste spamtråden, skapad av 90LIVE, ingen annan får göra en t.e.x. spamtråd, om du spammar utanför Spamtråden så får du först en påminnelse via pm att man inte får spamma, nästa gång blir du kickad. Fast med förvarning. Men du får skriva t.e.x. haha OSV. Och bråk är inte tillåtet någonstans utanför Bråktråden. §3 - Inga nazistiskt/rasistiska texter eller åsikter. Inga/inget nazistiska/rasistiska innehåll, eller ämnen. Länkar till nazistiska/rasistiska låtar/m.m leder till en kick utan förvarning. §4 - Kom även ihåg att: Om du har dubbelanvändare så får inte båda användarna vara medlem i SideKick, bara en av dina användare. §5 - Övrigt Du måste acceptera andras tyckande och tänkande. Om du blir kickad ur gruppen, och vill gå med igen, då får du betala 250 fm till gruppen. Blir du därefter kickad igen så får du betala 500 fm, sedan fortsätter det så, det blir jämt 250 fm extra per kick. Reglerna är skriva av gruppens andra moderator: Cakeguy. ____________________________________________________________________ Ansök gärna till gruppen, alla är välkomna! OBS: gruppen finns inte än men om det är ett flertal som visar intresse så kommer det bli av... Redigerat 30 Juli 2009 av 90LIVE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 30 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2009 Själv tror jag inte att gruppen kommer att hålla särkilt (stavning?) länge. Och "Debbat" tema verkar ju oerhört tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 30 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2009 Vad är det för fel på debatt forumet nurå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 30 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2009 Typ, inget. Men vi vill ha en grupp där debatt ämnena inte bara blir icke godkända. Rekommenderas för er debattare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 30 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2009 (redigerat) Vad är det för fel på debatt forumet nurå?inget, detta är bara en blandning på det mesta. som sagt, vi får se. det är inte säkert att det blir av. Redigerat 30 Juli 2009 av 90LIVE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 30 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2009 En fråga. Ni tillåter inte nazism, men går vänsterextremism bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 30 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2009 Ehrm... Man får vara patriot iaf ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 30 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2009 Men nu var det inte patriotism saken gällde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 30 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2009 Ska tänka på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 30 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2009 (redigerat) En fråga. Ni tillåter inte nazism, men går vänsterextremism bra?debattera om det! =)nej men sak samma. ni fattar vad vi menar. Redigerat 30 Juli 2009 av 90LIVE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 30 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2009 Eftersom att jag inte vet exakt vad det är, så vet jag inte riktigt. Jag är ju bara P12 ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 30 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2009 (redigerat) Eftersom att jag inte vet exakt vad det är, så vet jag inte riktigt. Jag är ju bara P12 ;)En extremist är en som har åsikter långt ut på den politiska skala vi konstruerat i samband med motsättningen arbete-kapital.. det är typ som att det är folket som bestämmer och inte bara en. om jag har fattat det rätt? högerextremister är typ som hitler, det gör inget om det finns folk som är fattiga. Redigerat 30 Juli 2009 av 90LIVE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.