Gäst Cakeguy Skrivet 30 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2009 Men. Det är även en övrigt grupp... BTW om reglerna: Man får debattera om nazism elr liknande men inte på nåt sätt vara nazist. Nazister blir kickade, om fuska har några ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 30 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2009 Jag ansöker, bryr mig inte om gruppen inte kommer hålla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 30 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2009 Gruppen har nu skapats, var snälla och posta finfina diskussioner mm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 30 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2009 Kan informera att gruppen är bra än så länge :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 30 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2009 Tack :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 31 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2009 Men. Det är även en övrigt grupp... BTW om reglerna: Man får debattera om nazism elr liknande men inte på nåt sätt vara nazist. Nazister blir kickade, om fuska har några ;) Kul att ni "respekterar andras åsikter" men även kickar nazister och rasister. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 31 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2009 Men. Det är även en övrigt grupp... BTW om reglerna: Man får debattera om nazism elr liknande men inte på nåt sätt vara nazist. Nazister blir kickade, om fuska har några ;) Det är en politisk ställning, är det fel att tycka och tänka i Sidekick? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 31 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2009 Jag har ändrat reglerna i gruppen -.- Den regeln står här, men den gäller inte i gruppen för jag ändrade igår :lol: Men fortfarande gäller det att inte länka till nazistiska låtar eller liknande, för det tas som stötande för t.e.x. judar, själv tkr även jag att det är fel att länka nazist låtar -.- Dokumentärer och liknande om nazism i debattering i gruppen = godkänt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 31 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2009 Gick nyss UT från gruppen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellbringer Skrivet 31 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2009 Gick nyss UT från gruppen Why? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 31 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2009 Gick nyss UT från gruppen Why? För att den var tråkig, inte min sorts grupp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellbringer Skrivet 31 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2009 Gick nyss UT från gruppen Why? För att den var tråkig, inte min sorts grupp Men du är 10 år och debbat är inte direkt något alla 10 åringar gillar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.