Tja, undrar om någon vet eller har en annig om när 3,2 kommer ut. Antagligen ingen som vet men ville bara kolla :)
Patch 3,2
Förra månaden sa dem att den kommer om en månad, förförra månaden sa dem att den kommer om en månad. Om det är så, så skulle jag kunna gissa på September.
den här "data for new patch is available" har ju kommit så det kanske inte tar så jättelång tid till
Ett par tre veckor
Servrarna kommer ändå inte va spelbara på cirka en halvdag, räkna med det, as mycket köer på alla instance servrar osv.
Nästa vecka eller om 2 veckor, skulle gissa på 2 veckor.
Btw så har Blizz överraskat oss ofta med och redan cirka 2 dagar innan Onsdagen tala ut att en ny patch ska släppas.
Så vem vet, jag gissar på när Blizzcon är igång, då kanske dem visar en inblick på Icecrown Citadel.
Imorgon I guess.
Snart smäller det :D
Japp det blir nice imorgon.
Själv körde man en naxxramas pug idag, och folk klagade på att de inte fick någon viss loot osv, vafan patchen kommer ju imorgon med flera möjligheter för och uppgradera sig själv.
Då får man väl hitta ett RMP då, har aldrig kört 3v3 som rogue.. :<
Fan vad nice! :D Tack för alla svar!
imorgon blir det grejjER dailys förfan och sen kanske en dragonhawk om några dagar MINSANN!
Blizzard gillar och överraska en har jag märkt på riktigt nu.
Jag ska bli den första som får ravosaur mountet! såfort dom öppnar så ska jag springa dit!
Jag har skaffat patchen men alla servrar är nere.... TRÅÅÅÅÅÅÅKIGGT!
Till 15:00 men dom brukar ändra till 17:00 lite senare.
Igår när servrarna stängdes ner kl 3 så wipade jag med min shaman i rfk xD all mobsen var 28 och vi var 23
Realmsen ska komma upp från 14.00-15.00
JAG VILL SPELA WÖW!!! Det första jag ska göra är att dra till Darnassus, träna mig Journeyman riding, och köpa mounten. :P LÄNGTAR!!!!!!
Men va fjantigt det kommer se ut när små lvl 40s springer ifrån lvl 80s...
↗ till inlägget
!!!!!!!!!!!!!! Det betýder att jag snart kanske kan byta så jag kan få köra meed mina kompisar :D
Fast jag är van med horde så dom får nog byta till horde så byter jag server...