WASD Skrivet 2 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2009 Jag tröttnade på min journal efter 2 veckor, har väl gått lite sämre sen det så jag får börja igen. (Gör en RC :)) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 2 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2009 Just nu skriver jag min DJ på gamla pizzamenyer ^^ Måste köpa en skrivbok .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 2 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2009 Ska ge det här ett försök btw, Vad är meningen med att göra RC mitt på dagen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 2 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2009 Ska ge det här ett försök btw, Vad är meningen med att göra RC mitt på dagen? Du ska få in det som en vana. Genom att göra en RC flera gånger om dagen kommer du tillslut göra det i drömmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 2 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2009 ahaa, förstår. Det verkar som att jag är vaken just nu iaf :> Hur länge "varar" en LD? Kan man vara lucid i ~9 h? eller har man ingen tidsuppfattning alls? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 2 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2009 (redigerat) Hur länge "varar" en LD? Kan man vara lucid i ~9 h? eller har man ingen tidsuppfattning alls?Precis som vanliga drömmar. Redigerat 2 Augusti 2009 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 2 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2009 Vad gör ni för RC? Jag gör pekfingret mot handflatan (Tack WASD :)) och kollar på händerna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 2 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2009 (redigerat) Gjorde ju den förut men den funka inte. (Försök stoppa pekfingret genom andra handens handflata, om det går igenom drömmer du) Nu räknar jag mina fingrar (tack Tolin :)) när jag räknar de i drömmen har jag oftast 6-8 fingrar, aldrig haft 5 :) När jag bara kollar på min hand ser den normal ut, 5 fingrar, men när jag räknar dem är den inte normal^^ Redigerat 2 Augusti 2009 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 2 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2009 Hur länge "varar" en LD? Kan man vara lucid i ~9 h? eller har man ingen tidsuppfattning alls?Precis som vanliga drömmar. Tekniskt sätt kan en dröm bara vara i högst 90 minuter, då det är så lång våran längsta REM period är. Tidsuppfattningen i en dröm är i realtid. En sekund i drömmen är en sekund i verkligheten (Detta har bevisats genom forskning av LaBerge). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst MacGyver Skrivet 3 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2009 Vad gör ni för RC?Håller för näsan och andas genom den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 3 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2009 Okej, jag har hört talats om det här förr (back when Tolin was Mega93), men då orkade jag inte bry mig. Men det är fan dags nu. Gick in och läste lite igår och lyckades komma ihåg två drömmar i natt, hur enkelt som helst. Den ena handlade dock om Svampbob. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 3 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2009 Kom ihåg bara en dröm idag och det var med Musse pigg. Jag vaknar ofta mitt i natten, och det ska jag utnyttja inatt, jag ska köra WBTB :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.