Gäst 40200 Skrivet 4 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2009 Kom ihåg mina drömmar inatt =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 4 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2009 Idag hände något konstigt, jag kom inte ihåg något av drömmen när jag vaknade. Men nu 6 timmar senare så kom jag nyss på vad jag drömde :P Hände mig med nyss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 4 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2009 Hoppas det går framåt för alla, det gör det för mig med, men ganska sakta ;) Tålamod!!1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 4 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2009 Hoppas det går framåt för alla, det gör det för mig med, men ganska sakta ;) Tålamod!!1 Sakta men säkert! :P Gör en Reality Check! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 4 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2009 Tackar, det var längesen sist :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 4 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2009 (redigerat) Går All-In. Kan klottra ner min "Brainstorm kur för lucid dreams" som jag kör här :P Subliminal Blaster (Har på när jag sitter vid datorn) Hypnos MP3 (Lyssnar på när jag ligger i sänger och ska sova) Läser andras Dream Journals Ständiga Reality Checks (Två olika) Autosuggestion (Intalar mig själv att jag SKA HA LUCID DREAMS) Infinity (Tvåveckors Guide till Lucid Dreams) Klottrat ner Lucid stuff på handen (För att mina RC's inte bara ska bli en tom vana) Sen kom jag precis på något som alltid brukade funkar förr - Att ta ett papper, en penna och sedan skriva "Drömmer jag?" eller "Jag ska ha en lucid dream" så många gånger man får plats. Verkligen etsa in meddelandet i huvudet. Redigerat 4 Augusti 2009 av Tolin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilla Skrivet 4 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2009 Går All-In. Kan klottra ner min "Brainstorm kur för lucid dreams" som jag kör här :P Subliminal Blaster (Har på när jag sitter vid datorn)Hypnos MP3 (Lyssnar på när jag ligger i sänger och ska sova) Läser andras Dream Journals Ständiga Reality Checks (Två olika) Autosuggestion (Intalar mig själv att jag SKA HA LUCID DREAMS) Infinity (Tvåveckors Guide till Lucid Dreams) Klottrat ner Lucid stuff på handen (För att mina RC's inte bara ska bli en tom vana) Sen kom jag precis på något som alltid brukade funkar förr - Att ta ett papper, en penna och sedan skriva "Drömmer jag?" eller "Jag ska ha en lucid dream" så många gånger man får plats. Verkligen etsa in meddelandet i huvudet. Satsare. B) Jag har märkt att jag har börjat drömma ofta nu de senaste veckorna. Jag minns drömmen när jag vaknar på natten men när jag somnar om och vaknar så är det borta. :P Har aldrig testat Dream Journal, vet inte om jag är så inne i det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 4 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2009 Glöm inte att också få i er mycket Bananer! :P Bananer innehåller Vitamin B6 som är ökar din förmåga att komma ihåg dina drömmar, och även ökar "Vidititeten", dvs detaljrikedomen i drömmarna. Är drömmarna klarare och mer detaljrika så är det enklare för dig att upptäcka att du drömmer. Vitamin B6 = Bättre Recall :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 4 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2009 @Chilla, det är verkligen värt att börja med DJ! Det är skitskönt att veta att man har drömt och samtidigt kommer ihåg den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 4 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2009 Ska köra MILD ikväll (Som del av Infinity programmet) :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 4 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2009 har aldrig kommit ihåg en dröm innan jag började skriva ner dom på papper, än så länge har jag 3 ihågkomna :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst MacGyver Skrivet 5 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2009 Idag hände något konstigt, jag kom inte ihåg något av drömmen när jag vaknade. Men nu 6 timmar senare så kom jag nyss på vad jag drömde :PHänder mig i stort sett varje dag, måste bara se eller höra något senare som reflekterar drömmen på något sätt så får jag en deja vu känsla och kommer ihåg den. Ska pröva med en DILD (visst var det så den hette Tolin, fanns ju två olika namn, kommer bara ihåg DILD och antar att det är rätt :P ) tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.