Rhino Skrivet 31 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2009 Hej! Vilket spel ska jag köpa.. har ps3 och har cash så det räcker ;) Jag vill ha en bra spel!! jag gillar spel som GTA och typ RPG eller liknande.. :) Har ni något tips eller ja nåt bra spel som ni kan rekommendera? BERÄTTA! /S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
saverty Skrivet 31 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2009 Ja du det finns så många bra spel. Eternal Sonata och Valkyria Chronicles är ju båda riktigt bra rpg spel, sen i Gta genren... Infamous kanske? Annars kan jag tipsa om Uncharted och Little big Planet, båda är guldkorn i samlingen :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 31 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2009 Little big planet verkar vara ett bebis spel på något sett.. Aldrig spelat det dock.. Men okej.. Gud va snabbt någon svarade :) men iaf okej.. infamous verkar bra också.. hittade också ett själv.. Godfather II.. Verkade grymt coolt! Om någon här har det spelet så skriv här :P Vill veta hur det är.. Jävla massa punkter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
saverty Skrivet 31 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2009 Hehe smaken är som baken som sagt, bäst och prova det mesta i affären innan man köper. Har inte spelat Gudfadern 2, bara ettan som var... något sämre än gta (med det är bra på sitt sätt). Dock så tar det ju inte långt tid och se att tvåan har fått ganska varierande betyg, och oftast det sämre. Men du verkar ju gilla lite action märker jag så kan även tipsa om Devil May Cry 4 och Heavenly Sword. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 31 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2009 Little big planet verkar vara ett bebis spel på något sett.. Aldrig spelat det dock.. Men okej.. Gud va snabbt någon svarade :) men iaf okej.. infamous verkar bra också.. hittade också ett själv.. Godfather II.. Verkade grymt coolt! Om någon här har det spelet så skriv här :P Vill veta hur det är.. Jävla massa punkter Story-läget i LBP är ganska simpelt, men du ska bara se editorn... Avancerad som fan, men man kan bygga vad som helst. Godfather II är bra, dock är det ganska kort och ytorna är inte särskilt stora, och det känns repetitivt ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 3 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2009 Lol.. Jag köpte Godfather II :) Tack för att ni svarade iaf :) Min kompis sa att Godfather var SKIT kul så ja.. :D Tack iaf! http://ve3dmedia.ign.com/images/04/37/43730_orig.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 4 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2009 Lol.. Jag köpte Godfather II :) Tack för att ni svarade iaf :) Min kompis sa att Godfather var SKIT kul så ja.. :D Tack iaf! http://ve3dmedia.ign.com/images/04/37/43730_orig.jpg Nice, Godfather 2 ser ganska kul ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 5 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2009 Lol.. Jag köpte Godfather II :) Tack för att ni svarade iaf :) Min kompis sa att Godfather var SKIT kul så ja.. :D Tack iaf! http://ve3dmedia.ign.com/images/04/37/43730_orig.jpg Bra val. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 5 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2009 Japp. kul som fan! Jävla brutalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 6 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2009 Du skulle köpt Cod:WaW. Där flyger benen bort =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 6 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2009 (redigerat) Du skulle köpt Cod:WaW. Där flyger benen bort =) Enspelarläget för CoD: WaW är kasst och han verkade ju vilja ha ett enspelar fokuserat spel. ( Eftersom han gav GTA IV som exempel. ) Redigerat 6 Augusti 2009 av Garone Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 7 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 En fråga: Jag har hört att det är tråkigt att köra bil på Godfather 2, är det de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.