SebastianE Skrivet 11 April 2004 Rapport Skrivet 11 April 2004 (redigerat) Har du spelat vice city? Vad tyckte du när du spelade det? http://www.sebastian.ibmanagement.se/Vice%20city/Bilder/Vice%20city2.jpg ____________________________________________________________________ Gå in på *reklam* :huh: :P :unsure: Redigerat 11 April 2004 av Dannie Citera
Rallypacker Skrivet 11 April 2004 Rapport Skrivet 11 April 2004 Jag tycker att det ganska skoj bara för att man har mycket frihet i spelet! Men Mafia är mycket bättre! Citera
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 11 April 2004 Rapport Skrivet 11 April 2004 Jag tror att Driv3r kommer att knäcka men jag gillar inte VC så mycket för det är p*rr, k*ark, våld och allt det där...jag får ej köra det! Citera
Quakerfrog Skrivet 11 April 2004 Rapport Skrivet 11 April 2004 sk*t spel iaf för mig nu .. för när jag spelar så Hoppar alla saker om kring o ibland såp ligger väggen i vattnet o så o fram för så ma inte ser vart man åker och när jag fyller år så ska jag kanske få en ny Proccesor då kommer dt nog funka :D Citera
xiaoxiang Skrivet 11 April 2004 Rapport Skrivet 11 April 2004 spelet är kul fast inte mitt bästa Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.