CookieMan Skrivet 28 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 September 2009 Tjena! Nu när Battlefield 1943 har släppts för ett tag sedan så skapar jag en tråd om det! Här kan man diskutera allt runt BF 1943-spelet! Har ni köpt det, vad tycker ni om det, var det värt pengarna osv... Själv har jag inte köpt det ännu men jag har trial-spelet (gratisversionen) och tycker att det är riktigt kul! Jag kommer nog att köpa det från Xbox 360 Marketplace! Köp spelet!! och kör aldrig som infantry eller scout <_< det är rifle som gäller :D mm, jag har köpt det nu. Det är skojj! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 13 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2009 (redigerat) Jag gillar faktiskt inte BF 1943. Det är mycket roligare med BF2 :P . Redigerat 13 Oktober 2009 av ReMemberMe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 13 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2009 ja jag menade x-box 360 synd att man inte kan spela off-linebara för dom vill att du ska slösa pengar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 27 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2009 ja jag menade x-box 360 synd att man inte kan spela off-linebara för dom vill att du ska slösa pengar... Jo, det känns som det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 31 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2009 Synd att det inte finns några andra strider att spela än Japan VS USA. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg