xantus Skrivet 1 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2009 Ahhh, Jag längtar så mycket till Januari och det nya spelet darksiders. Det verkar vara as grymt. För er som inte vet vad det är sök på youtube OMEDELBART :D Men är jagad av änglar och hatad av demoner =) Ja skulle kunna betala 1000kr för det spelet just nu :P Någon annan som också längtar dit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 2 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2009 Verkligen SÅ kul ser det inte ut. Inte så att jag skulle kunna betala 1000kr, snarare 199:- på REA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 2 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2009 Ser ganska enformigt ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 2 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2009 (redigerat) Gameplay Verkar helt okej, lite som God of war. Redigerat 2 Augusti 2009 av Eldapa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 9 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2009 Hmm är det bara jag som tycker det där påminner om fable? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 10 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2009 Tycker det ser rätt så tråkigt ut faktiskt <.< Typ lite enformigt. Typ som ett sånt spel där man bara kan göra main quest, och inte springa runder sj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Edge Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
amelia Skrivet 19 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2009 Ser rätt enformigt ut. Jag tror nog att "Bayonetta" är ett bättre köp om man vill ha ett spel i den gernern där man bara slår ihjäl allt som kommer i sin väg och liknande. Men det kommer nog bli ett rätt så kul spel men det känns lite tomt. Ja, jag kan lika gärna visa Bayonetta för er som inte vet: http://www.youtube.com/watch?v=o0QmPDVC6Ik Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.