Hoppa till innehåll

95alexander95's


swagzter
 Dela

Rekommendera inlägg

Hejsan!

 

Denna hemsida är en gratis mall från http://www.freelayouts.com/!

 

Men det är inte det jag vill få klagomål om, utan det är själva innehållet som jag syftar på. Mina videos och tutorials!

 

Så den här tråden har alltså ingenting att göra om min hemside design, utan det är videoklippen inuti sidan.

 

Det kommer att komma ännu fler video senare, och bättre tutorials. Men jag måste ju börja någonstan! :)

 

Länk: http://www.95alexander95.com.nu/

 

MvH Alexander Eriksson!

Redigerat av 95alexander95
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Innehållet är ju skräp. Det mesta är ju "comming soon" (Som f.ö stavas Coming Soon) och det som finns är löjligt.

Och av alla gratislayouter har du valt en väldigt dålig en.

 

 

Bättre kan du.

Så du menar, att på ca 3 minuter har du kollat igenom alla mina videos osv.?

 

Jo, bättre kan jag. Men sidan var inte mega seriös, gjorde den på en halv dag. Behövde en hemsida med mina videos på.

 

EDIT: På min första (och enda xD) tutorial så ser det ut att vara väldigt dålig kvalitet, men tryck på "Play" så blir kvaliten direkt bättre.

Redigerat av 95alexander95
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Innehållet är ju skräp. Det mesta är ju "comming soon" (Som f.ö stavas Coming Soon) och det som finns är löjligt.

Och av alla gratislayouter har du valt en väldigt dålig en.

 

 

Bättre kan du.

Så du menar, att på ca 3 minuter har du kollat igenom alla mina videos osv.?

 

Jo, bättre kan jag. Men sidan var inte mega seriös, gjorde den på en halv dag. Behövde en hemsida med mina videos på.

 

EDIT: På min första (och enda xD) så ser det ut att vara väldigt dålig kvalitet, men tryck på "Play" så blir kvaliten direkt bättre.

 

kvalitén på innehållet blev tyvärr inte det. Men någon annan kanske tycker annorlunda. Redigerat av Tolin
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Innehållet är ju skräp. Det mesta är ju "comming soon" (Som f.ö stavas Coming Soon) och det som finns är löjligt.

Och av alla gratislayouter har du valt en väldigt dålig en.

 

 

Bättre kan du.

 

Så du menar, att på ca 3 minuter har du kollat igenom alla mina videos osv.?

 

Jo, bättre kan jag. Men sidan var inte mega seriös, gjorde den på en halv dag. Behövde en hemsida med mina videos på.

 

EDIT: På min första (och enda xD) tutorial så ser det ut att vara väldigt dålig kvalitet, men tryck på "Play" så blir kvaliten direkt bättre.

 

kvalitén på innehållet blev tyvärr inte det. Men någon annan kanske tycker annorlunda.

 

Glömde att skriva tutorial (min första tutorial). För där blir kvaliten bättre när du börjar att spela upp innehållet.

Redigerat av 95alexander95
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Innehållet är ju skräp. Det mesta är ju "comming soon" (Som f.ö stavas Coming Soon) och det som finns är löjligt.

Och av alla gratislayouter har du valt en väldigt dålig en.

 

 

Bättre kan du.

 

Så du menar, att på ca 3 minuter har du kollat igenom alla mina videos osv.?

 

Jo, bättre kan jag. Men sidan var inte mega seriös, gjorde den på en halv dag. Behövde en hemsida med mina videos på.

 

EDIT: På min första (och enda xD) tutorial så ser det ut att vara väldigt dålig kvalitet, men tryck på "Play" så blir kvaliten direkt bättre.

kvalitén på innehållet blev tyvärr inte det. Men någon annan kanske tycker annorlunda.

 

Glömde att skriva tutorial (min första tutorial). För där blir kvaliten bättre när du börjar att spela upp innehållet.

 

Tror inte du förstod vad jag menade med innehåll :) Aja, kanske någon kan komma med lite andra tankar.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du kan i alla fall använda din röst i dina video guider? (Iofs kollade jag bara en), det är ju in princip rösten som är viktig när man skapar video guider eftersom det hjälper en mycket mer att förklara samtidigt som man visar. Du kunde lika gärna skrivit dem i textformat i stället. Eller du kanske använder din röst? I vilka guider i så fall. Sedan bör du sänka youtube rutan en aning för de som inte har så stor upplösning på sina skärmar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du kan i alla fall använda din röst i dina video guider? (Iofs kollade jag bara en), det är ju in princip rösten som är viktig när man skapar video guider eftersom det hjälper en mycket mer att förklara samtidigt som man visar. Du kunde lika gärna skrivit dem i textformat i stället. Eller du kanske använder din röst? I vilka guider i så fall. Sedan bör du sänka youtube rutan en aning för de som inte har så stor upplösning på sina skärmar.

Sitter på 22" och rutan är gigantisk- Han har bara klantat sig med formatet. Redigerat av Tolin
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...