N1ck3 Skrivet 29 December 2009 Rapport Dela Skrivet 29 December 2009 Jag kan kanske vara med, beror på vilken dag det är... Helts på en Fredag eller lördag. skolan, som alla vet om... PS3 ID: lgboys (Inga stora bokstäver) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 30 December 2009 Rapport Dela Skrivet 30 December 2009 Jag kan nog inte vara med Mitt CoD4:MW är jätte konstigt Jag kan inte köra online så jag får tyvärr lämna spelkvällen :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 30 December 2009 Rapport Dela Skrivet 30 December 2009 Me, PSN : xEnerqy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MilliamFh Skrivet 24 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2010 tjo! Är det någon av er som har mw2? Annars kan jag gärna va med på eran spel kväll! =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 24 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2010 Det blev ju lyckat. Ska vi ha detta skit eller inte? >.> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 24 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2010 Det är säkert redan försent, men jag kan väl vara med. PSN: jeppez_96 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
benasen Skrivet 7 April 2010 Rapport Dela Skrivet 7 April 2010 hallå. finns det ingen som vill ha spelkväll med cod 6??? :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 28 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2010 kan ej vara med längre sålde mitt cod 4 för att byta upp mig till cod 6!Okej, men du gjorde ändå rätt. Tycker jag inte. cod 4 är mkt härligare. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
QeuD Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 ska ni fortfarande spela eller har ni redan gjort det? (ifall ni ska spela vill jag vara med) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.