jk78ki Skrivet 3 Augusti 2009 Rapport Skrivet 3 Augusti 2009 Hej har precis köpt gmod och undrar om man kan ladda ned moddar och banor och sånt utan att bli bannad? :huh: Citera
swagzter Skrivet 3 Augusti 2009 Rapport Skrivet 3 Augusti 2009 Ja, jag tror verkligen inte att du blir bannad (Har jag fel så får någon annan snabbt rycka till och varna honom :ph34r:). Kör de banorna offline isåfall! Citera
Denisb Skrivet 3 Augusti 2009 Rapport Skrivet 3 Augusti 2009 Jag har GMod, har laddat ner olika addons och banor och så vidare. Ja det jag kan säga är det har gått mer än 5 månader och det har inte hänt nåt. Citera
jk78ki Skrivet 3 Augusti 2009 Författare Rapport Skrivet 3 Augusti 2009 är det så med nedladdade raggdolls och sånt också?? Citera
Gäst MacGyver Skrivet 3 Augusti 2009 Rapport Skrivet 3 Augusti 2009 Givetvis kan du det, varför skulle du bli bannad? ;: Det är bara att ladda ned hur mycket du vill på www.garrysmod.org ;) Citera
Rammus Skrivet 4 Augusti 2009 Rapport Skrivet 4 Augusti 2009 Min polare är galen i det , Han har laddat ner hundratals maps, addons, med mera...Inget du kan bannad av. Citera
jk78ki Skrivet 4 Augusti 2009 Författare Rapport Skrivet 4 Augusti 2009 (redigerat) ok.Men nu när det ändå är ämnet:Gmod så frågar jag om det går att göra så att raggdolls sjuter på nått sätt?? Redigerat 4 Augusti 2009 av Niko332 Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.