Moody Skrivet 11 April 2004 Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 Har någon mer Raptor än jag? Jag tycker det är roligt jag tror jag har vunnit alla levlar på spelet men jag ör inte säker för man börjar om efter att man har klarat många levlar och då blir det svårare men jag tror jag har vunnt hella spel nu :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 11 April 2004 Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 Vad är Raptor för något? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morbid Desiré Skrivet 11 April 2004 Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 Nåt spel!! Men jag vet inte vad man gör... verkar mysko!!! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moody Skrivet 11 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 Man är ett rympskeep så ska man skjuta ner andra så när man vinner leveln kan man köpa vapen för pengarna som man har fått när man skjutit ner andra skeep sen fortsätter man till nästa level osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 11 April 2004 Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 Vad kostar det och vart kan man köpa det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moody Skrivet 12 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 Man fick det en gång i ett fling packet ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 Det låter roligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.