Str4ndB3rg Skrivet 6 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2009 Ja det är bra jag har det fick det gratis men väldigt bra du kan animera och du kan bara klicka på ''Blending Effects'' så kommer det upp en massa saker du kan göra med din bild eller vad du vill som göra det som 3D att det lyser exempel. Bra program :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backstab Skrivet 6 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2009 Det finns ju andra sätt du kan skaffa photoshop som är så gott som gratis, men det får man ju desvärre inte nämna på forumet :( Jag kan ju säga att jag och (och några kompisar) har nog sparat en ca 100 papp :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 6 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2009 men vilken photoshop är hyfsat billigt då? o passar för privat bruk Dem senaste versionerna kostar runt 10.000kr. Om du vill ha något billigare så får du nog leta efter typ, photoshop 5.0, 7.0 osv. Och bara dom kan gå för över 5.000kr. Oj, trodde att dem äldre låg på lite runt 1.000kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 6 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2009 https://www.inet.se/programvara/bildhanteri...retail/9100317/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hollow Skrivet 6 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2009 :o billigt! men vad är skillnaden mellan elements 7 och cs4 som göra att det kostar såmkt mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 6 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2009 :o billigt! men vad är skillnaden mellan elements 7 och cs4 som göra att det kostar såmkt mer? Mer funktioner samt att de nyare versionerna stöder mer tillägg, brushers dylikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 6 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2009 :o billigt! men vad är skillnaden mellan elements 7 och cs4 som göra att det kostar såmkt mer? Elements är mer fotohantering, och enklare gjort. Det är också äldre än cs4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hollow Skrivet 6 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2009 så med elemts redigerar man foton som med lightroom? för jag är ute efter att skapa bilder... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 6 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2009 så med elemts redigerar man foton som med lightroom? för jag är ute efter att skapa bilder... Det går att skapa egna verk, men som sagts elements är inte inriktat på det. Jag använde photoshop 7.0 till att göra bilder i början, övergick sedan till cs3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hollow Skrivet 6 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2009 hur mkt kostar cs3 då? hur e cs4 bättre än 3an? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 6 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2009 Photoshop är fruktansvärt dyrt, och bör endast köpas om du använder det inom jobbet eller liknande. Jag rekommenderar GIMP eller ett besök till närmaste torrentsajt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 6 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2009 hur mkt kostar cs3 då? hur e cs4 bättre än 3an?CS4 har en funktion som gör så att om du ska förstora en bild, då tappar den inte kvalitén. CS3 kostar väll runt 10.000kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.